Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet - An attempt was made to access a Socket in a way that is forbidden by its access permissions ( 903 )

Goedemiddag,

van de ene op de andere dag werkt spotnet niet meer. Na verwijderen en opnieuw downloaden krijg ik na het invullen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord de melding:An attempt was made to access a Socket in a way that is forbidden by its access permissions ( 903 ). Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik denk dat het account voor usenet niet goed is. Dan ligt het dus niet aan Spotnet.

Kan je eens testen met de news server tester of je account goed is? Dan kunnen we dat uitsluiten:

http://www.duken.nl/news-server-tester/

dank je wel voor het, snelle, antwoord. Ik heb de tester gebruikt maar blijf de melding "laufzeitfehler 0" krijgen.!! Is er nog een andere optie om dit probleem te tackelen?

Krijg je deze melding in Spotnet of in Use net server tester?

dit antwoord krijg ik in de tester ( ter info: spotlite werkt wel gewoon, maar ik heb liever spotnet vanwege de gebruikersvriendelijkheid etc. )

Ik vermoed dat je Windows Firewall de verbinding blokkeert. Schakel je Firewall eens uit om te testen of Spotnet het dan wel doet. Zo ja, dat moet je in je Firewall voor Spotnet een uitzondering maken zodat Spotnet toegang krijgt tot internet voor inkomende en uitgaande verbindingen.

ok, tnx. Ga ik dat proberen. Laat ik je wel weten of dat gelukt is!

hartstikke bedankt voor je adviezen. De boosdoener was de, betaalde, versie van AVG en daar de firewall van, die Spotnet blokkeerde! Deze verwijderd en toen werkte Spotnet weer. Nogmaals: Bedankt!!! Firewall van Microsoft geeft deze problemen niet ...

Loading