Café de Download
Citaat van Verwijderde gebruiker op 9 maart 2008, 19:04Ik heb de film nog niet gezien. Als hij uitkomt ga ik natuurlijk wel kijken, als vind ik dat Wilders die film niet moet uitgeven. Er speelt nu gewoon te veel omheen
Ik heb de film nog niet gezien. Als hij uitkomt ga ik natuurlijk wel kijken, als vind ik dat Wilders die film niet moet uitgeven. Er speelt nu gewoon te veel omheen
Citaat van Farid. op 9 maart 2008, 19:21film wilders ??? toch niet die over moslims hea :heelboos: :biggun: stomme WILDERS :heelboos:
film wilders ??? toch niet die over moslims hea :heelboos: :biggun: stomme WILDERS :heelboos:
Citaat van Tom op 9 maart 2008, 19:38Ik ben het volledig met DukeN eens. Maar ik heb wel een aanvulling: wie A zegt, moet in dit soort situaties ook B zeggen. Nog even niet uitgeven dus.
Ik ben het volledig met DukeN eens. Maar ik heb wel een aanvulling: wie A zegt, moet in dit soort situaties ook B zeggen. Nog even niet uitgeven dus.
Citaat van basbulletje op 9 maart 2008, 20:51Het enige van alles wat met venlo te maken heeft, schaam ik mij maar voor 1 ding:
GEERT WILDERS !!
Het enige van alles wat met venlo te maken heeft, schaam ik mij maar voor 1 ding:
GEERT WILDERS !!
Citaat van Robin op 9 maart 2008, 20:56Tja, die man slaat wel een beetje door he. ???
Vind het best als je een standpunt hebt, maar om dan er helemaal een film over te maken, ect. gaat mij gewoon te ver. Vooral nu het ook naar het buitenland escaleert.
Tja, die man slaat wel een beetje door he. ???
Vind het best als je een standpunt hebt, maar om dan er helemaal een film over te maken, ect. gaat mij gewoon te ver. Vooral nu het ook naar het buitenland escaleert.
Citaat van Tom op 9 maart 2008, 20:57Pff... jullie zijn al veel redelijker dan anderen met wie ik spreek. Die zijn echt superlinks...
Pff... jullie zijn al veel redelijker dan anderen met wie ik spreek. Die zijn echt superlinks...

Citaat van William op 9 maart 2008, 21:31Als Geert nou ook eens zou denken aan de economische belangen? Nederlanders die in het midden-oosten zitten?
Als Geert nou ook eens zou denken aan de economische belangen? Nederlanders die in het midden-oosten zitten?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 10 maart 2008, 07:16Tja een collega van mij is ook helemaal voor Wilders. Wilders is gewoon verkeerd bezig, op deze wijze verkloot hij gewoon veel. Ik had zelf ook buren die Moslim waren. T waren echt super aardige mensen. JE hebt er altijd wel slechte tussen maar laat het lekker hangen. Stoor die mensen niet inhun land. Laat ze lekker gaan.
Tja een collega van mij is ook helemaal voor Wilders. Wilders is gewoon verkeerd bezig, op deze wijze verkloot hij gewoon veel. Ik had zelf ook buren die Moslim waren. T waren echt super aardige mensen. JE hebt er altijd wel slechte tussen maar laat het lekker hangen. Stoor die mensen niet inhun land. Laat ze lekker gaan.
Citaat van Tom op 10 maart 2008, 09:00Sommige delen ben ik wel met Wilders eens. Bijvoorbeeld hogere en zwaardere gevangenisstraffen. Hij draait dan wel weer door, maar het idee is goed. Ik ken ook redelijk wat moslims, dus don't say I don't know where I'm talking about. Ik vind alleen dat je wel een oogje in het zeil moet houden in dat gebied. Iran doet ook al aan uraniumverrijking en ik vind het raar dat ze dat zomaar laten gaan... Maar goed, in ieder geval denk ik niet dat de film veel schade zal aanrichten, zolang er maar niet teveel aandacht aan besteed wordt.
Sommige delen ben ik wel met Wilders eens. Bijvoorbeeld hogere en zwaardere gevangenisstraffen. Hij draait dan wel weer door, maar het idee is goed. Ik ken ook redelijk wat moslims, dus don't say I don't know where I'm talking about. Ik vind alleen dat je wel een oogje in het zeil moet houden in dat gebied. Iran doet ook al aan uraniumverrijking en ik vind het raar dat ze dat zomaar laten gaan... Maar goed, in ieder geval denk ik niet dat de film veel schade zal aanrichten, zolang er maar niet teveel aandacht aan besteed wordt.
Citaat van Farid. op 10 maart 2008, 19:37maar de moslims zijn nu al boos (ze waren al boos op Wilders O0 hij moet gewoon is z'n bek houden en niet alleenmaar over moslims dit moslims dat praten)
Wilder :-[ :-[ :heelboos:
maar de moslims zijn nu al boos (ze waren al boos op Wilders O0 hij moet gewoon is z'n bek houden en niet alleenmaar over moslims dit moslims dat praten)
Wilder :-[ :-[ :heelboos:
You Missed
Flyoobe voor als je pc eigenlijk niet bij is voor windows 11
Eater
- september 7, 2025
- 10 views
Microsoft zet lite versie van Outlook-app stop en blokkeert binnenkort installatie
Eater
- september 7, 2025
- 31 views
James Corden en Ruth Jones herenigen zich voor nieuw Apple TV-project
Eater
- september 6, 2025
- 14 views