Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Demo op 5 mei 2009, 16:32Dat noem ik smaak xD
Van de mijne maak ik nog wel een screeny, moet nog ff snelkoppeltjes terug zetten. Allemaal verwijderd door iets.
Dat noem ik smaak xD
Van de mijne maak ik nog wel een screeny, moet nog ff snelkoppeltjes terug zetten. Allemaal verwijderd door iets.
Citaat van svenholtman op 5 mei 2009, 16:33haha smaak heb ik zkr:P vondt t ook wel toepasselijk met dat kloteweer van vandaag.
bij ons hier is t echt koud gwoon
haha smaak heb ik zkr:P vondt t ook wel toepasselijk met dat kloteweer van vandaag.
bij ons hier is t echt koud gwoon

Citaat van Releases op 5 mei 2009, 18:27Hier mijn desktop.
Edit: Weten jullie trouwens wel dat als je CNTRL ingedrukt houd en dan scrollt met de muis dat je iconen kleiner worden?
Omlaag scrollen is kleiner, omhoog scrollen is groter.
Ik zie overal van die super grote iconen.
[verwijderd door de beheerder]
Hier mijn desktop.
Edit: Weten jullie trouwens wel dat als je CNTRL ingedrukt houd en dan scrollt met de muis dat je iconen kleiner worden?
Omlaag scrollen is kleiner, omhoog scrollen is groter.
Ik zie overal van die super grote iconen.
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van svenholtman op 5 mei 2009, 18:57wtf inderdaad ja. nooit geweten
hebben ze zkr gedaan voor die ouwe mensjes anders openen ze telkens de verkeerde programma's
wtf inderdaad ja. nooit geweten
hebben ze zkr gedaan voor die ouwe mensjes anders openen ze telkens de verkeerde programma's
Citaat van Schaapje op 5 mei 2009, 19:49Edit: Weten jullie trouwens wel dat als je CNTRL ingedrukt houd en dan scrollt met de muis dat je iconen kleiner worden
Omlaag scrollen is kleiner, omhoog scrollen is groter.Ik zie overal van die super grote iconen.
dit is bij mij niet zo (maar ik heb ook XP dus daar zal het wel niet werken).
Edit: Weten jullie trouwens wel dat als je CNTRL ingedrukt houd en dan scrollt met de muis dat je iconen kleiner worden
Omlaag scrollen is kleiner, omhoog scrollen is groter.Ik zie overal van die super grote iconen.
Citaat van Releases op 5 mei 2009, 20:10Edit: Weten jullie trouwens wel dat als je CNTRL ingedrukt houd en dan scrollt met de muis dat je iconen kleiner worden
Inderdaad, het werkt alleen in Vista en Windows 7
Edit: Weten jullie trouwens wel dat als je CNTRL ingedrukt houd en dan scrollt met de muis dat je iconen kleiner worden
Inderdaad, het werkt alleen in Vista en Windows 7

You Missed
Cast en maker van Call the Midwife teasen
Eater
- september 13, 2025
- 13 views
Grown Ups met Line of Duty Icoon.
Eater
- september 13, 2025
- 16 views
Zo pas je de zoekfunctie op de taakbalk van Windows 11 aan
Eater
- september 13, 2025
- 24 views
Werknemer die ‘Spider-Man’ Blu-ray lekte, veroordeeld tot bijna 5 jaar gevangenisstraf
Eater
- september 12, 2025
- 23 views