Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 juli 2021, 06:20Mooi schijfje weer.
Ik heb gisteren de trampoline in de tuin geplaatst, kinderen gaan weer helemaal uit hun plaat en laten papa met rust. Yes! 😛
Mooi schijfje weer.
Ik heb gisteren de trampoline in de tuin geplaatst, kinderen gaan weer helemaal uit hun plaat en laten papa met rust. Yes! 😛

Citaat van William op 13 juli 2021, 13:17Op 12-7-2021 om 08:20 zei Duken:Mooi schijfje weer.
Inderdaad, mooi schijfje. Kost wat meer, maar ik zou niet meer zonder willen 🙂
Op 12-7-2021 om 08:20 zei Duken:Mooi schijfje weer.
Inderdaad, mooi schijfje. Kost wat meer, maar ik zou niet meer zonder willen 🙂
Citaat van Verwijderde gebruiker op 21 juli 2021, 20:1259 minuten geleden zei zomersla:Dit zag ik in een hotel om de vliegen weg te houden aan tafel
Ooo die wil ik graag zien. Ik wordt hier gek van de vliegen thuis. Je filmpje werkt alleen niet
59 minuten geleden zei zomersla:Dit zag ik in een hotel om de vliegen weg te houden aan tafel
Ooo die wil ik graag zien. Ik wordt hier gek van de vliegen thuis. Je filmpje werkt alleen niet
Citaat van zomersla op 21 juli 2021, 20:173 minuten geleden zei Duken:Ooo die wil ik graag zien. Ik wordt hier gek van de vliegen thuis. Je filmpje werkt alleen niet
![]()
Ik heb helaas niet de kennis in huis ,om een kort filmpje als url in te sturen, dus probeerde ik het via kies een bestand
3 minuten geleden zei Duken:Ooo die wil ik graag zien. Ik wordt hier gek van de vliegen thuis. Je filmpje werkt alleen niet
![]()
Ik heb helaas niet de kennis in huis ,om een kort filmpje als url in te sturen, dus probeerde ik het via kies een bestand
Citaat van zomersla op 21 juli 2021, 20:2421 minuten geleden zei zomersla:Ik heb helaas niet de kennis in huis ,om een kort filmpje als url in te sturen, dus probeerde ik het via kies een bestand
gekocht bij Intratuin, maar natuurlijk goedkoper bij Aliexpress of de Action
21 minuten geleden zei zomersla:Ik heb helaas niet de kennis in huis ,om een kort filmpje als url in te sturen, dus probeerde ik het via kies een bestand
Citaat van Verwijderde gebruiker op 22 juli 2021, 07:21Die vliegenjager moet ik ook hebben. 🙏
Die vliegenjager moet ik ook hebben. 🙏
Citaat van zomersla op 22 juli 2021, 12:0815 uur geleden zei zomersla:hoor dat dit ooit de grootste miskoop was
15 uur geleden zei zomersla:hoor dat dit ooit de grootste miskoop was
Citaat van Verwijderde gebruiker op 27 juli 2021, 18:03Deze mega vette stofzuiger gekocht voor 89 euro
![]()
https://www.aliexpress.com/item/1005001619574182.html
Kom maar op met de stof!
Deze mega vette stofzuiger gekocht voor 89 euro
https://www.aliexpress.com/item/1005001619574182.html
Kom maar op met de stof!
Citaat van Nobody op 19 augustus 2021, 16:38Ik heb een zitkussen voor je stuit, en die heb er eentje geleend bij de zorgwinkel en het half jaar is bijna voor bij je kunt dat kussen kun je huren dat kost wekelijks € 10,- of je kunt 'm kopen voor € 80,-.
En dit kussen kost amper € 40,- dus de keuze is dan snel gemaakt
Ik heb een zitkussen voor je stuit, en die heb er eentje geleend bij de zorgwinkel en het half jaar is bijna voor bij je kunt dat kussen kun je huren dat kost wekelijks € 10,- of je kunt 'm kopen voor € 80,-.
En dit kussen kost amper € 40,- dus de keuze is dan snel gemaakt
You Missed
Google vereist ontwikkelaarsverificatie om Android-apps te installeren, inclusief sideloading
Eater
- augustus 26, 2025
- 1 views
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 32 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 22 views