Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 24 juni 2017, 08:37Poeh!!! Laat even een foto zien als het staat, ziet er mooi uit die set. Geweldige kwaliteit van teufel.
Wat zullen je buren blij zijn...
Poeh!!! Laat even een foto zien als het staat, ziet er mooi uit die set. Geweldige kwaliteit van teufel.
Citaat van Demo op 24 juni 2017, 09:4159 minuten geleden zei Duken:Poeh!!! Laat even een foto zien als het staat, ziet er mooi uit die set. Geweldige kwaliteit van teufel.
Oké ik zal wel een foto plaatsen en wat mijn buren betreft die merken er nauwelijks wat van....
59 minuten geleden zei Duken:Poeh!!! Laat even een foto zien als het staat, ziet er mooi uit die set. Geweldige kwaliteit van teufel.
Oké ik zal wel een foto plaatsen en wat mijn buren betreft die merken er nauwelijks wat van....

Citaat van William op 24 juni 2017, 09:5714 minuten geleden zei puppy:Oké ik zal wel een foto plaatsen en wat mijn buren betreft die merken er nauwelijks wat van....
Stel dat je buren er wel wat van zouden horen, dan zeg je gewoon dat je het 8 weken mag uitproberen. En daar maak je dan ook dankbaar gebruik van
![]()
14 minuten geleden zei puppy:Oké ik zal wel een foto plaatsen en wat mijn buren betreft die merken er nauwelijks wat van....
Stel dat je buren er wel wat van zouden horen, dan zeg je gewoon dat je het 8 weken mag uitproberen. En daar maak je dan ook dankbaar gebruik van
Citaat van Demo op 24 juni 2017, 14:09Tja ik blaas me echt niet weg hoor
Dus het gehoor van me, bij mij onderburen wel meevallen trouwens dit is me twee home cinema set en van de eerst home set, daar zijden ze nooit wat over
.
Tja ik blaas me echt niet weg hoor Dus het gehoor van me, bij mij onderburen wel meevallen trouwens dit is me twee home cinema set en van de eerst home set, daar zijden ze nooit wat over
.

Citaat van Verwijderde gebruiker op 27 juni 2017, 05:512600mh in een batterij. Ik wil aan de zijkant van mijn Telefoon een aa plekje. Dan kan ik een batterij toevoegen of vervangen als hij weer eens leeg is.
2600mh in een batterij. Ik wil aan de zijkant van mijn Telefoon een aa plekje. Dan kan ik een batterij toevoegen of vervangen als hij weer eens leeg is.
Citaat van Demo op 27 juni 2017, 09:50Vanwege het gewicht zal de bestelling per vrachtvervoer gebeuren.En ze komen as donderdagochtend is mij telefonische mee gedeeld.
En de vervoerder heet Kuehne + Nagel....scheelt er is een lift aanwezig in me flat
Vanwege het gewicht zal de bestelling per vrachtvervoer gebeuren.En ze komen as donderdagochtend is mij telefonische mee gedeeld.
En de vervoerder heet Kuehne + Nagel....scheelt er is een lift aanwezig in me flat
You Missed
Week 38 13-09 t/m 19-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- september 11, 2025
- 20 views
Week 38 13-09 t/m 20-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- september 11, 2025
- 17 views