Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 562 of 602Volgende
23 uur geleden zei Draakie:

Ziet er prachtig uit! :hyper:

Ja ik ga zuiver voor de klank :P

Op 21-6-2017 om 10:26 zei puppy:

g

Poeh!!! Laat even een foto zien als het staat, ziet er mooi uit die set. Geweldige kwaliteit van teufel. 

Wat zullen je buren blij zijn... :hyper:

59 minuten geleden zei Duken:

Poeh!!! Laat even een foto zien als het staat, ziet er mooi uit die set. Geweldige kwaliteit van teufel. 

Wat zullen je buren blij zijn... :hyper:

Oké ik zal wel een foto plaatsen en wat mijn buren betreft die merken er nauwelijks wat van....:D

14 minuten geleden zei puppy:

Oké ik zal wel een foto plaatsen en wat mijn buren betreft die merken er nauwelijks wat van....:D

Stel dat je buren er wel wat van zouden horen, dan zeg je gewoon dat je het 8 weken mag uitproberen. En daar maak je dan ook dankbaar gebruik van :P 

Tja ik blaas me echt niet weg hoor :hyper: Dus het gehoor van me, bij mij onderburen wel meevallen trouwens dit is me twee home cinema set  en van de eerst home set, daar zijden ze nooit wat over ^_^.

r8IJdhO.jpg

Die wil ik ook :hyper::hyper::D

2600mh in een batterij. Ik wil aan de zijkant van mijn Telefoon een aa plekje. Dan kan ik een batterij toevoegen of vervangen als hij weer eens leeg is.

Vanwege het gewicht zal de bestelling per vrachtvervoer gebeuren.En ze komen as donderdagochtend is mij telefonische mee gedeeld. 

En de vervoerder heet Kuehne + Nagel....scheelt er is een lift aanwezig in me flat ^_^

VorigePage 562 of 602Volgende

Loading