Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 8 februari 2013, 07:45Dat is toch wel een hele dikke barebone PC! Wat een prachtig ding!!
Dat is toch wel een hele dikke barebone PC! Wat een prachtig ding!!
Citaat van Tom op 8 februari 2013, 18:48Thanks! Ben ook druk bezig geweest met samenstellen.
Ik kon het bijvoorbeeld niet laten om voor die paar euro meer dat geheugen te nemen. Matcht toch grappig met de stijl die de rest geeft. En een zwarte koeler, ook wel eens nice. Ik ben er tot nu toe al heel erg tevreden mee, al heb ik qua spellen alleen maar AC3 erop gespeeld.
Thanks! Ben ook druk bezig geweest met samenstellen. Ik kon het bijvoorbeeld niet laten om voor die paar euro meer dat geheugen te nemen. Matcht toch grappig met de stijl die de rest geeft. En een zwarte koeler, ook wel eens nice. Ik ben er tot nu toe al heel erg tevreden mee, al heb ik qua spellen alleen maar AC3 erop gespeeld.
Citaat van Wous op 8 februari 2013, 19:08Nice!
Wat zijn die rode en zwarte 'aansluitingen' linksonderin de 1e foto? Komt me niet bekend voor
Nice!
Wat zijn die rode en zwarte 'aansluitingen' linksonderin de 1e foto? Komt me niet bekend voor
Citaat van Heisenberg op 8 februari 2013, 19:40Bedoel je de SATA-aansluitingen? Voor je HDD's / SSD's.
Bedoel je de SATA-aansluitingen? Voor je HDD's / SSD's.
Citaat van Wous op 8 februari 2013, 20:20Ah, toch wel SATA dus? Wist niet dat die er ook voor externe aansluitingen waren, het zijn er iig genoeg! En zeer handig/snel
Ah, toch wel SATA dus? Wist niet dat die er ook voor externe aansluitingen waren, het zijn er iig genoeg! En zeer handig/snel
Citaat van Tom op 8 februari 2013, 20:31SATA inderdaad. Ik gebruik er maar één.
Je hebt 4 SATA-6GB/s poorten, waarvan twee rood zijn en twee zwart, de meest linkse zijn 3GB/s.
SATA inderdaad. Ik gebruik er maar één. Je hebt 4 SATA-6GB/s poorten, waarvan twee rood zijn en twee zwart, de meest linkse zijn 3GB/s.
Citaat van AEW op 8 februari 2013, 20:47SATA inderdaad. Ik gebruik er maar één.
Je hebt 4 SATA-6GB/s poorten, waarvan
twee rood zijn en twee zwart, de meest linkse zijn 3GB/s.
De logica daarachter is trouwens ook weer ver te zoeken xD
SATA inderdaad. Ik gebruik er maar één.
Je hebt 4 SATA-6GB/s poorten, waarvan
twee rood zijn en twee zwart, de meest linkse zijn 3GB/s.
De logica daarachter is trouwens ook weer ver te zoeken xD
Citaat van Tom op 8 februari 2013, 21:12Ja, wel een beetje. Maar geen onduidelijkheid tijdens het insteken van de kabel. Je weet welke poorten je wel en welke je niet moet hebben.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ja, wel een beetje. Maar geen onduidelijkheid tijdens het insteken van de kabel. Je weet welke poorten je wel en welke je niet moet hebben.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Verwijderde gebruiker op 9 februari 2013, 18:54Tja vroegaahh was dat pas echt lastig met AGP en PCI ellende. Floppy kabels en good old IDE Slave / master.... bah. Wel veel van geleerd trouwens.
Nu hebben ze het lekker simpel gemaakt. Kleurtjes en maatjes. Past maar op één manier.
Bij USB vind ik dat trouwens nog steeds kut. Het is nooit duidelijk welke kant boven of onder moet. Altijd even prikken... past hij niet, dan omdraaien. Zo stupide eigenlijk.
Tja vroegaahh was dat pas echt lastig met AGP en PCI ellende. Floppy kabels en good old IDE Slave / master.... bah. Wel veel van geleerd trouwens.
Nu hebben ze het lekker simpel gemaakt. Kleurtjes en maatjes. Past maar op één manier.
Bij USB vind ik dat trouwens nog steeds kut. Het is nooit duidelijk welke kant boven of onder moet. Altijd even prikken... past hij niet, dan omdraaien. Zo stupide eigenlijk.
You Missed
Cast en maker van Call the Midwife teasen
Eater
- september 13, 2025
- 35 views
Grown Ups met Line of Duty Icoon.
Eater
- september 13, 2025
- 32 views
Zo pas je de zoekfunctie op de taakbalk van Windows 11 aan
Eater
- september 13, 2025
- 39 views
Werknemer die ‘Spider-Man’ Blu-ray lekte, veroordeeld tot bijna 5 jaar gevangenisstraf
Eater
- september 12, 2025
- 39 views