Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 524 of 602Volgende

RUconnected.nl, daar kun je ze kopen. Voor 1m betaalde ik 25 euro, de specs ken ik niet. Ze zagen er in elk geval beter uit dan de concurrentie voor die prijs. Steviger, betere connectors... Maar ja, ik betaal echt niet meer dan dat bedrag voor een kabeltje.

@Duken: als het goed is kan ik morgen de pc beginnen te bouwen, dus dan moet er een fotootje uit te persen zijn. ;)

Nexus 4 binnen gekregen vandaag ;)

7aveqymu.jpg

Lig nog lekker in bed met koorts.

Sent from my iPhone 6S using TapaTalk

Die wil ik!! Ik wil die zo graag! Via import kunnen kopen? Mooi toestel hoor, i love Google.

Heb hem besteld bij de Mediamarkt in nordhorn in duitsland , zij zijn als enige bereid om de regels te buigen en stiekem te versturen naar Nederland, koste me maar 400.

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Heb hem besteld bij de Mediamarkt in nordhorn in duitsland , zij zijn als enige bereid om de regels te buigen en stiekem te versturen naar Nederland, koste me maar 400.

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Ze verstuurden m ook nog?

Ik ben m op gaan halen in Düsseldorf :D

Ze verstuurden m ook nog?

Ik ben m op gaan halen in Düsseldorf :D

Jazeker, de manager bij Nordhorn genaamd Ralf die doet dat als enigste van alle Mediamarkt filialen. Top gozer.

Stuurt je van te voren een factuur op. Geld overmaken en dan stuurt hij het op.

Laatst een 3TB NAS (WD My Book Live) gekocht bij bol.com, 139 euro ipv 179 euro (prijsfoutje).

Ik draai er nu Sickbeard, CouchPotato en Nzbget op.

Echt chill dat al je series en films automatisch gedownload worden :)

western_digital_my_book_live_01.jpg

Mooi man. Moet me daar ook een keer in verdiepen of een handleiding voor maken. Automatisch je series downloaden is wel een win win situatie :-)

Naamloos.jpg

Ben benieuwd of ze het gaan leveren.... :D

Uhh uitleg?

Ik geef je een kleine kans dat ze leveren :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

VorigePage 524 of 602Volgende

Loading