Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 28 januari 2013, 12:53RUconnected.nl, daar kun je ze kopen. Voor 1m betaalde ik 25 euro, de specs ken ik niet. Ze zagen er in elk geval beter uit dan de concurrentie voor die prijs. Steviger, betere connectors... Maar ja, ik betaal echt niet meer dan dat bedrag voor een kabeltje.
@Duken: als het goed is kan ik morgen de pc beginnen te bouwen, dus dan moet er een fotootje uit te persen zijn.
RUconnected.nl, daar kun je ze kopen. Voor 1m betaalde ik 25 euro, de specs ken ik niet. Ze zagen er in elk geval beter uit dan de concurrentie voor die prijs. Steviger, betere connectors... Maar ja, ik betaal echt niet meer dan dat bedrag voor een kabeltje.
@Duken: als het goed is kan ik morgen de pc beginnen te bouwen, dus dan moet er een fotootje uit te persen zijn.
Citaat van Releases op 1 februari 2013, 11:47Nexus 4 binnen gekregen vandaag
Lig nog lekker in bed met koorts.
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
Nexus 4 binnen gekregen vandaag
Lig nog lekker in bed met koorts.
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
Citaat van Verwijderde gebruiker op 1 februari 2013, 11:53Die wil ik!! Ik wil die zo graag! Via import kunnen kopen? Mooi toestel hoor, i love Google.
Die wil ik!! Ik wil die zo graag! Via import kunnen kopen? Mooi toestel hoor, i love Google.
Citaat van Releases op 1 februari 2013, 15:11Heb hem besteld bij de Mediamarkt in nordhorn in duitsland , zij zijn als enige bereid om de regels te buigen en stiekem te versturen naar Nederland, koste me maar 400.
Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk
Heb hem besteld bij de Mediamarkt in nordhorn in duitsland , zij zijn als enige bereid om de regels te buigen en stiekem te versturen naar Nederland, koste me maar 400.
Citaat van AEW op 1 februari 2013, 16:03Heb hem besteld bij de Mediamarkt in nordhorn in duitsland , zij zijn als enige bereid om de regels te buigen en stiekem te versturen naar Nederland, koste me maar 400.
Ze verstuurden m ook nog?
Ik ben m op gaan halen in Düsseldorf
Heb hem besteld bij de Mediamarkt in nordhorn in duitsland , zij zijn als enige bereid om de regels te buigen en stiekem te versturen naar Nederland, koste me maar 400.
Citaat van Releases op 1 februari 2013, 17:04Ze verstuurden m ook nog?
Jazeker, de manager bij Nordhorn genaamd Ralf die doet dat als enigste van alle Mediamarkt filialen. Top gozer.
Stuurt je van te voren een factuur op. Geld overmaken en dan stuurt hij het op.
Jazeker, de manager bij Nordhorn genaamd Ralf die doet dat als enigste van alle Mediamarkt filialen. Top gozer.
Stuurt je van te voren een factuur op. Geld overmaken en dan stuurt hij het op.
Citaat van Demo op 2 februari 2013, 00:09Laatst een 3TB NAS (WD My Book Live) gekocht bij bol.com, 139 euro ipv 179 euro (prijsfoutje).
Ik draai er nu Sickbeard, CouchPotato en Nzbget op.
Echt chill dat al je series en films automatisch gedownload worden
Laatst een 3TB NAS (WD My Book Live) gekocht bij bol.com, 139 euro ipv 179 euro (prijsfoutje).
Ik draai er nu Sickbeard, CouchPotato en Nzbget op.
Echt chill dat al je series en films automatisch gedownload worden
Citaat van DukeNPDA op 2 februari 2013, 07:46Mooi man. Moet me daar ook een keer in verdiepen of een handleiding voor maken. Automatisch je series downloaden is wel een win win situatie :-)
Mooi man. Moet me daar ook een keer in verdiepen of een handleiding voor maken. Automatisch je series downloaden is wel een win win situatie :-)
Citaat van Freddytje op 3 februari 2013, 15:01Uhh uitleg?
Ik geef je een kleine kans dat ze leveren
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Uhh uitleg?
Ik geef je een kleine kans dat ze leveren
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
You Missed
Cast en maker van Call the Midwife teasen
Eater
- september 13, 2025
- 36 views
Grown Ups met Line of Duty Icoon.
Eater
- september 13, 2025
- 38 views
Zo pas je de zoekfunctie op de taakbalk van Windows 11 aan
Eater
- september 13, 2025
- 47 views
Werknemer die ‘Spider-Man’ Blu-ray lekte, veroordeeld tot bijna 5 jaar gevangenisstraf
Eater
- september 12, 2025
- 39 views