Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 30 augustus 2012, 10:19Mooi setje Quinten, ook die gallery is erg handig
Mooi setje Quinten, ook die gallery is erg handig

Citaat van William op 30 augustus 2012, 10:46
Gisteren de Twilight-serie besteld op bol.com. Ik heb maar 30 euro moeten betalen voor de 4 boeken!!!
De eerste heb ik in het Engels gekocht, de andere in het Nederlands.
Gisteren de Twilight-serie besteld op bol.com. Ik heb maar 30 euro moeten betalen voor de 4 boeken!!!
De eerste heb ik in het Engels gekocht, de andere in het Nederlands.
Citaat van Zombymario op 30 augustus 2012, 11:30Voor een mooi bedrag van €1:
Voor een mooi bedrag van €1:
Citaat van Verwijderde gebruiker op 30 augustus 2012, 11:32Die doos? Ik neem aan dat je niet die XL hebt voor euro? Ik wil wel eens jou Nintendo kast zien
Die doos? Ik neem aan dat je niet die XL hebt voor euro? Ik wil wel eens jou Nintendo kast zien
Citaat van Zombymario op 30 augustus 2012, 12:04Ja die doos
Als ik een 3DS XL voor €1 vind dan is dat een droom ofzo...
En ik ben bezig met mijn Nintendo kast, maar dat kan nog ff duren.
Ja die doos Als ik een 3DS XL voor €1 vind dan is dat een droom ofzo...
En ik ben bezig met mijn Nintendo kast, maar dat kan nog ff duren.
Citaat van Releases op 30 augustus 2012, 12:17Recent had een vriend van mij in een oude loods van zijn ouders een Nintendo vitrine gevonden. Gruwelijk! Flink wat geld waard die dingen. Dus ik zou zeggen, goed bewaren die doos, desnoods in een soort plastic en uit de zon houden.
Recent had een vriend van mij in een oude loods van zijn ouders een Nintendo vitrine gevonden. Gruwelijk! Flink wat geld waard die dingen. Dus ik zou zeggen, goed bewaren die doos, desnoods in een soort plastic en uit de zon houden.
Citaat van PeaceFreak op 30 augustus 2012, 14:57Net binnen: SBK X voor de PS3 en meteen een HDMI kabeltje erbij besteld.
Kan ik eindelijk mijn PC ook met HDMI aansluiten, i.p.v. wisselen van kabel steeds...
Net binnen: SBK X voor de PS3 en meteen een HDMI kabeltje erbij besteld.
Kan ik eindelijk mijn PC ook met HDMI aansluiten, i.p.v. wisselen van kabel steeds...

Citaat van William op 30 augustus 2012, 21:23Ik heb vandaag een PlayStation Network kaart met een waarde van €20 gekregen! Nu kan ik liedjes in de SingStore kopen!
Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2
Ik heb vandaag een PlayStation Network kaart met een waarde van €20 gekregen! Nu kan ik liedjes in de SingStore kopen!
Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2
Citaat van Zombymario op 1 september 2012, 16:12Recent had een vriend van mij in een oude loods van zijn ouders een Nintendo vitrine gevonden. Gruwelijk! Flink wat geld waard die dingen. Dus ik zou zeggen, goed bewaren die doos, desnoods in een soort plastic en uit de zon houden.
Plastic denk ik zelf niet, maar wel uit de zon houden en er voorzichtig mee zijn.
Recent had een vriend van mij in een oude loods van zijn ouders een Nintendo vitrine gevonden. Gruwelijk! Flink wat geld waard die dingen. Dus ik zou zeggen, goed bewaren die doos, desnoods in een soort plastic en uit de zon houden.
Plastic denk ik zelf niet, maar wel uit de zon houden en er voorzichtig mee zijn.
You Missed
TV-piraterij wordt bestuurd door georganiseerde misdaad
Eater
- september 16, 2025
- 5 views
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 16-08-25
Eater
- september 16, 2025
- 10 views
Cast en maker van Call the Midwife teasen
Eater
- september 13, 2025