Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 mei 2006, 22:28cool!! was da?
cool!! was da?
Citaat van Erwin. op 13 mei 2006, 07:46haha das een brander die een schijf aan de ene kant data kan branden en aan de andere kant kan je je eigen plaatjes ( label ) erop laseren
haha das een brander die een schijf aan de ene kant data kan branden en aan de andere kant kan je je eigen plaatjes ( label ) erop laseren
Citaat van Demo op 13 mei 2006, 09:13[glow=red,2,300]cool[/glow] impy, ik heb hem hier ook, alleen nog maar 1x gebruikt
want je moet van die speciale cd''s hebben :-
[glow=red,2,300]cool[/glow] impy, ik heb hem hier ook, alleen nog maar 1x gebruikt want je moet van die speciale cd''s hebben :-
Citaat van Demo op 14 mei 2006, 11:54ik heb dr ook 1, ook maar 2 gebruikt (2 cd's zater erbij lol)
het is jammer dat hij niet in kleur brand en dat je zoals Dusszz al zei speciale dvd's/cd's nodig hebt, en die zijn duur en moeilijk te krijgen.
dan maar geen plaatje om mn cd/dvd
mja het kan wel handig zijn
ik heb dr ook 1, ook maar 2 gebruikt (2 cd's zater erbij lol)
het is jammer dat hij niet in kleur brand en dat je zoals Dusszz al zei speciale dvd's/cd's nodig hebt, en die zijn duur en moeilijk te krijgen.
dan maar geen plaatje om mn cd/dvd
mja het kan wel handig zijn
Citaat van Eagles op 29 juli 2006, 14:29
Portable dvd speler voor in de tuin, terras enz..
149,- mediamarkt, echt handig met dit weer!!
Portable dvd speler voor in de tuin, terras enz..
149,- mediamarkt, echt handig met dit weer!!

Citaat van William op 29 juli 2006, 14:39mooi ding!!
kheb nu nieuw mobiel
nokia 8800
[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
mooi ding!!
kheb nu nieuw mobiel
nokia 8800
[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Citaat van Verwijderde gebruiker op 31 juli 2006, 06:54Eagle is een gadget man merk ik al. Hahah!
Mijn nieuwe aanwinst op de vakantie
Eagle is een gadget man merk ik al. Hahah!
Mijn nieuwe aanwinst op de vakantie

Citaat van Eagles op 31 juli 2006, 13:49Eagle is een gadget man merk ik al. Hahah!@ duken; alles waar je een film op kunt afspelen is dodelijk voor mijn portemonee!
Eagle is een gadget man merk ik al. Hahah!
@ duken; alles waar je een film op kunt afspelen is dodelijk voor mijn portemonee!
You Missed
Rechter legt pirate IPTV-verkoper boete van €30.000 op
downloadfan
- augustus 29, 2025
- 1 views
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 23 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 29 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 41 views