Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Robin op 1 januari 2009, 03:55Volgensmij is dit topic nog nooit zoveel gebruikt als nu ;D
Party people, ik ga slapen. Nogmaals fijn 2009 toegewenst!
Volgensmij is dit topic nog nooit zoveel gebruikt als nu ;D
Party people, ik ga slapen. Nogmaals fijn 2009 toegewenst!

Citaat van William op 17 januari 2009, 01:36Heb de hele nacht broodjes gesneden op het werk. Die mensen gingen maar niet weg
Ik ga nog ff niet slapen, het is weekend en ben nog niet moe.
Heb de hele nacht broodjes gesneden op het werk. Die mensen gingen maar niet weg Ik ga nog ff niet slapen, het is weekend en ben nog niet moe.

Citaat van William op 31 januari 2009, 01:56Alweer een bikkel! Kom net van mijn werk af. Morgen (vandaag eigenlijk) is mijn verjaardagsfeest dus dat zal ook wel weer laat worden...
Alweer een bikkel! Kom net van mijn werk af. Morgen (vandaag eigenlijk) is mijn verjaardagsfeest dus dat zal ook wel weer laat worden...

Citaat van William op 7 februari 2009, 00:24Vanavond met 3 vrienden de hele tijd guitar hero gespeeld. Ik krijg die herrie niet uit mijn hoofd :geheim: ga voorlopig dus nog niet slapen ???
Vanavond met 3 vrienden de hele tijd guitar hero gespeeld. Ik krijg die herrie niet uit mijn hoofd :geheim: ga voorlopig dus nog niet slapen ???
Citaat van Demo op 7 februari 2009, 00:27hehe, m´n eerste post in dit topic
ik ga nou denk ik toch maar slapen :slaap: welterusten!
hehe, m´n eerste post in dit topic ik ga nou denk ik toch maar slapen :slaap: welterusten!
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 28 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 6 views
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 09/08/2025
Eater
- september 9, 2025