Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Tom op 25 januari 2012, 00:22Hmpf, te hard getraind. Nu steeds kramp in mijn kuit en hamstrings bij buigen. Irritant!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hmpf, te hard getraind. Nu steeds kramp in mijn kuit en hamstrings bij buigen. Irritant!
Citaat van Eagles op 25 januari 2012, 00:30gisteren gaan wandelen met me hond in de belgische ardennen, alleen was het te druk om hem los te laten dus nu behoorlijk kramp in me bovenbenen
gisteren gaan wandelen met me hond in de belgische ardennen, alleen was het te druk om hem los te laten dus nu behoorlijk kramp in me bovenbenen

Citaat van Tom op 29 januari 2012, 00:56Uitstekend, dank je.
Met gij ook? Morgen lekker om 8.30 op voor een wedstrijd.
Ben nu nog een beetje bezig met kaarten regelen voor Dream Theater a.s. woensdag. Periphery als voorafje!
Uitstekend, dank je. Met gij ook? Morgen lekker om 8.30 op voor een wedstrijd.
Ben nu nog een beetje bezig met kaarten regelen voor Dream Theater a.s. woensdag. Periphery als voorafje!

Citaat van Rikkert. op 30 januari 2012, 00:47Na heel lang even geen 'slaapproblemen' te hebben gehad. Dus moeilijk in slaap vallen, 3 uur liggen voordat je slaapt.
Lig ik nu al bijna 1,5 uur wakker... Echt super vervelend. Weet wel het probleem: denk steeds aan iets/iemand. En krijg het niet uit mijn hoofd. Is vervelend!
De rest iig slaap lekker
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Na heel lang even geen 'slaapproblemen' te hebben gehad. Dus moeilijk in slaap vallen, 3 uur liggen voordat je slaapt.
Lig ik nu al bijna 1,5 uur wakker... Echt super vervelend. Weet wel het probleem: denk steeds aan iets/iemand. En krijg het niet uit mijn hoofd. Is vervelend!
De rest iig slaap lekker
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 33 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 9 views