Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Film reviews en gezelligheid

VorigePage 4 of 15Volgende
Op 16-4-2017 om 09:24 zei Duken:

Krijg wat hier bovenstaande niet verwijdert

I Am Not a Serial Killer (2016)

In een klein plaatsje in het midden van het land woont een jongen met moorddadige neigingen. Die neigingen worden veroorzaakt door een gewelddadig verleden. Op een dag krijgt het plaatsje te maken met een bovennatuurlijke moordenaar. De jongen moet hem vernietigen, voordat hij slachtoffer wordt van zijn eigen innerlijke demonen.

3,03

Volgens Moviemeter.nl scoort ie :yahoo::yahoo::yahoo:.

Omdat ik gisterenavond nogal beroerd terug kwam van de Dialyse, en meteen me bed in dook wil ik 'm vanavond bekijken :) 

I Am Not a Serial Killer komt erbij! Die wil ik ook een keer op mijn gemakje kijken. :)

Check! Staat ook op me Watchlist :)

16 uur geleden zei puppy:

Volgens Moviemeter.nl scoort ie :yahoo::yahoo::yahoo:.

Wel een aardig film.. 

Aftermath (2017)

Roman is een voorman in de bouw die te maken krijgt met een vreselijke tragedie. Zijn vrouw en dochter komen om tijdens een botsing van twee vliegtuigen als gevolg van een fout van een luchtverkeersleider. Zijn wanhoop wordt nog verergerd door een stel lichtzinnige advocaten die op zoek zijn naar compensatie in ruil voor verantwoordelijkheid. 

:yahoo::yahoo::yahoo:Volgens bron : https://www.moviemeter.nl/film/1112167

Ga 'm vanavond nog bekijken !

Blood Father (2016)

Nadat de 16-jarige Lydia (Erin Moriarty) door haar vriendje, een drugsbaron, erin geluisd wordt voor het stelen van een fortuin aan drugsgeld, slaat ze op de vlucht. Ze kan nog maar bij één persoon terecht: haar vader John Link (Mel Gibson), een eeuwige loser die een dronkaard, drugsverslaafde, bendelid en ex-gevangene is geweest. Hij is echter vastberaden om zijn kleine meisje te beschermen en voor één keer in zijn leven het juiste te doen...

https://www.moviemeter.nl/film/104836

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel:

Geweldig film. Lekker snel, anderhalf uur met een simpel maar goed verhaal. En natuurlijk Mel Gibson. Gewoon kijken , je hebt hem zo uit. ;)

En opnieuw 2 films voor op me Watchlist :)

Op 2017-4-30 om 21:13 zei puppy:

Aftermath (2017)

Roman is een voorman in de bouw die te maken krijgt met een vreselijke tragedie. Zijn vrouw en dochter komen om tijdens een botsing van twee vliegtuigen als gevolg van een fout van een luchtverkeersleider. Zijn wanhoop wordt nog verergerd door een stel lichtzinnige advocaten die op zoek zijn naar compensatie in ruil voor verantwoordelijkheid. 

:yahoo::yahoo::yahoo:Volgens bron : https://www.moviemeter.nl/film/1112167

Ga 'm vanavond nog bekijken !

Ik vond 'm wel aardig tis me wel :yahoo::yahoo::yahoo: waard!

Resident Evil: The Final Chapter (2016)

De mensheid is op zijn einde in Washington D.C., Amerika. Alice is de enige overlevende na de allerlaatste strijd van de mensen tegen de zombies. Ze moet terugkeren naar Raccoon City, de plek waar de nachtmerrie begon. Hier maakt de Umbrella-organisatie zich klaar voor de doodsteek aan de laatste nog levende mensen. Maar Alice krijgt een onverwachte medestander tijdens haar ultieme poging het kwaad te stoppen.

:yahoo::yahoo::yahoo:

Volgens mij kijk deze film lekker weg ^_^

Bron : https://www.moviemeter.nl/film/536428

Soof 2 (2016)

Na een flinke dosis relatietherapie lijkt de koek voor Soof en Kasper echt op. Het hoge woord komt eruit: ze gaan uit elkaar. Althans, dat wil Kasper. Soof probeert het van de zonnige kant te bekijken, maar is de controle over haar toch al chaotische leven volledig kwijt. De Kooksoof inspireert niet meer, de kinderen lijken vooral bezig met hun tienersores en Kasper slaat te snel een veel te jong en slank ding aan de haak. Soof herpakt zich na een ontmoeting met Jim Cole, maar hun timing blijkt zoals altijd net verkeerd. Dan ontmoet ze de knappe chef-kok en 'foodie' Bauke...

:yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel: (3/5)

Voor een Nederlandse vervolg film toch nog erg gelachen. Natuurlijk simpel en niet verrassend maar hij kijk leuk weg en ik had er een gezellige avond door met vrouwlief. Herkenbare scenes en gewoon leuk te zien.

VorigePage 4 of 15Volgende

Loading