Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 3 april 2012, 19:53True!
Kan iedereen @ youtube meer abboneren en al die dingen?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
True!
Kan iedereen @ youtube meer abboneren en al die dingen?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 april 2012, 18:23Maar de server draait dus nu op survival mode? Kan de server dan niet open? Aangezien je dan niet zo makkelijk kan slopen omdat je niet kan vliegen etc? Of staat dit niet bij iedereen aan? Voor mij,,,, wat kan je doen met survival mode? Wat is het doel zeg maar?
Maar de server draait dus nu op survival mode? Kan de server dan niet open? Aangezien je dan niet zo makkelijk kan slopen omdat je niet kan vliegen etc? Of staat dit niet bij iedereen aan? Voor mij,,,, wat kan je doen met survival mode? Wat is het doel zeg maar?
Citaat van Rikkert. op 4 april 2012, 18:29Doe maar een keer mee dan zie je het wel
De Duken server is survival en kan veranderen naar creative. Open gooien kan wel, maar slopen kan gewoon. Aangezien niet alles is beveiligd. Of we moeten (weer) een plugin zoeken waar je mensen rechten moet geven om te bouwen/slopen.
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Doe maar een keer mee dan zie je het wel
De Duken server is survival en kan veranderen naar creative. Open gooien kan wel, maar slopen kan gewoon. Aangezien niet alles is beveiligd. Of we moeten (weer) een plugin zoeken waar je mensen rechten moet geven om te bouwen/slopen.
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 april 2012, 12:50http://www.duken.nl/officiele-duken-nl-minecraft-een-succes/ !
http://www.duken.nl/officiele-duken-nl-minecraft-een-succes/ !
Citaat van sc0ttty op 5 april 2012, 14:09Leuk bericht
! Staat alleen een foutje in:
Hier komen diversen leden van de website een bezoekje brengen om lekker te bouwen, spelletjes te spelen of te bouwen.Staat twee keer bouwen in
?
[A] Marciej en rikkert
Leuke filmpjes
, ik like ze vanmiddag even !
Leuk bericht ! Staat alleen een foutje in:
Hier komen diversen leden van de website een bezoekje brengen om lekker te bouwen, spelletjes te spelen of te bouwen.
Staat twee keer bouwen in ?
[A] Marciej en rikkert
Leuke filmpjes , ik like ze vanmiddag even !
Citaat van r4dioactivity op 5 april 2012, 14:17Kan ik toegevoegd worden? Mijn naam in-game is: Blown
Kan ik toegevoegd worden? Mijn naam in-game is: Blown
Citaat van r4dioactivity op 5 april 2012, 14:24Bedankt, maar hoe moet je registeren?
Bedankt, maar hoe moet je registeren?
You Missed
Week 38 13-09 t/m 19-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- september 11, 2025
- 23 views
Week 38 13-09 t/m 20-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- september 11, 2025
- 20 views