Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 maart 2012, 18:59ja ja... foutje van Pokémon. Maar mag ik even zeggen dat ik er bij was dat Pokemon werd gelanceerd en dat ik alle 120 stuks zowaar uit t kopje wist... damn ik was best een Pokenerd
Dus ik schaam mij ook voor de fout.
Ik heb trouwens top projecten Marcjie... maar allemaal onder de grond
ja ja... foutje van Pokémon. Maar mag ik even zeggen dat ik er bij was dat Pokemon werd gelanceerd en dat ik alle 120 stuks zowaar uit t kopje wist... damn ik was best een Pokenerd
Dus ik schaam mij ook voor de fout.
Ik heb trouwens top projecten Marcjie... maar allemaal onder de grond
Citaat van Marciej123 op 12 maart 2012, 19:04en waar vindt ik die (A) even kijken
en waar vindt ik die (A) even kijken
Citaat van Rikkert. op 12 maart 2012, 19:06Beetje zoeken, zoals bij het stadshuis, bij het meertje van jou markt. En vast nog wel meer
Beetje zoeken, zoals bij het stadshuis, bij het meertje van jou markt. En vast nog wel meer
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 maart 2012, 19:08Ja... ben vaak wat aan het hakken in de grond om bv water te laten stromen. Ik weet niet hoe ik die water blocks kan maken
Ja... ben vaak wat aan het hakken in de grond om bv water te laten stromen. Ik weet niet hoe ik die water blocks kan maken
Citaat van Rikkert. op 12 maart 2012, 19:13Water blocks kan maken? Wat bedoel je? Dat je gewoon ergens water neer zet? Doe /i water en je krijgt water en kun je ergens neer zetten.
Trouwens, ben al bij laag 23 van mijn schip. De voorkant heb ik even wat copy - paste gedaan. Want was 5 lagen hetzelfde
Water blocks kan maken? Wat bedoel je? Dat je gewoon ergens water neer zet? Doe /i water en je krijgt water en kun je ergens neer zetten.
Trouwens, ben al bij laag 23 van mijn schip. De voorkant heb ik even wat copy - paste gedaan. Want was 5 lagen hetzelfde
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 maart 2012, 19:18Ja ik zag het al, schip ziet er gelikt uit. Maniak groot trouwens... echt wtf moment als je er langs loopt
Maar /i wist ik dus niet! Thx
Ja ik zag het al, schip ziet er gelikt uit. Maniak groot trouwens... echt wtf moment als je er langs loopt
Maar /i wist ik dus niet! Thx
Citaat van Marciej123 op 13 maart 2012, 13:39ik ben een custom texturepack aan het maken voor jullie, Lijkt op de john smith maar heb wat dingen aangepast.
Work in progress
ik ben een custom texturepack aan het maken voor jullie, Lijkt op de john smith maar heb wat dingen aangepast.
Work in progress
Citaat van Rikkert. op 13 maart 2012, 19:33Krijg net van Freddytje te horen dat er opeens blokken weg zijn. Zo is er bij het huisje van Armpje stukken dynamiet uit de tuin gehaald. Bij Freddytje zijn er ook blokken weg. Beetje vaag. Hoop dat er geen griefer is. Ga iig wel alles weer even beveiligen!
Ik ga in de mediaval wereld alles beveiligen. In de gewone wereld alleen op aanvraag!
Mocht je in de mediaval wereld niet meer kunnen werken aan je stuk, even doorgeven dan heb ik wss de verkeerde naam erbij gezet...
Krijg net van Freddytje te horen dat er opeens blokken weg zijn. Zo is er bij het huisje van Armpje stukken dynamiet uit de tuin gehaald. Bij Freddytje zijn er ook blokken weg. Beetje vaag. Hoop dat er geen griefer is. Ga iig wel alles weer even beveiligen!
Ik ga in de mediaval wereld alles beveiligen. In de gewone wereld alleen op aanvraag!
Mocht je in de mediaval wereld niet meer kunnen werken aan je stuk, even doorgeven dan heb ik wss de verkeerde naam erbij gezet...
Citaat van Rikkert. op 15 maart 2012, 15:51Gaan we trouwens iets doen aan al die mensen die hier zomaar binnen komen? Want er zitten de laatste tijd een hoop mensen die er niet 'horen'...
Gaan we trouwens iets doen aan al die mensen die hier zomaar binnen komen? Want er zitten de laatste tijd een hoop mensen die er niet 'horen'...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 15 maart 2012, 16:01Goed bezig rikkert, maar die vreemde mensen? Slopen die de boel dan?
Goed bezig rikkert, maar die vreemde mensen? Slopen die de boel dan?
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 33 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 9 views