Forumnavigatie
Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerEen week lid :)
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Een week lid :)

VorigePage 2 of 2

Ja, dat is Mambo, nog voor Joomla. Rechtermuis niet toegestaan. "Copyright by Duken.nl" :D
Ik zie in de broncode dat je bij een dochteronderneming van Multikabel zat en daar de website hoste, quicknet.nl.
Verbaasd mij dat je verbinding dat toen al toeliet qua snelheid.

De link werkt trouwens nog steeds!
http://home.quicknet.nl:80/mw/prive/cool.man/dedownloader/index.htm

8 hours ago, Meh Meh said:

Zelf ben ik een WordPress freak, alles is aan te passen als je weet waar je moet zijn. Ik verkies zelfs de WooCommerce plugin boven Magento.
Maar met forum CMS'en ben ik minder bekend. De support van betaalde software is meestal beter, dus dat is een voordeel.

Dit is Duken.nl in 2004, de eerste momentopname van Archive.org. Zag er heel anders uit. :D

Wordpress is leuk maar is teveel werk voor mij, ik ben er niet zo goed in :P

Dat die link op quicknet nog werkt... Ik vraag mij af of het nog mogelijk om die bestanden er vanaf daar af te halen. Ik kan niet meer bij die data . 

Dat was trouwens de eerste pure html website voor duken.nl.

We bestaan dus al 18 jaar.... Best een lange tijd. 

34 minutes ago, Duken said:

Dat die link op quicknet nog werkt... Ik vraag mij af of het nog mogelijk om die bestanden er vanaf daar af te halen. Ik kan niet meer bij die data . 

Je kan altijd met Black Widow de hele website downloader ( https://www.softbytelabs.com/en/BlackWidow/ )

ik heb het topic over de premium link generators trouwens zojuist nog even een beetje uitgebreid lol

EDIT: Ik heb trouwens nog zitten denken over die screenshots trouwens, denk dat ik een apart topic ga aanmaken voor een aantal van de premium link generators anders denk ik dat het een beetje rommeltje wordt die uitleg :D

54 minuten geleden zei Duken:

Ja, dat verbaasd mij ook enorm. Zelfs als je nooit bent overgestapt is het nog erg vaag. 
Wie weet staat er ergens een hele oude stoffige server die men lang geleden vergeten is. :P

VorigePage 2 of 2

Loading