Het is goed dat ik niet gelovig ben :)

Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 juli 2017, 10:17Ik begrijp het niet helemaal, maar ik moest wel om lachen
Een gelovige geit?
Ik begrijp het niet helemaal, maar ik moest wel om lachen
Een gelovige geit?

Citaat van William op 5 juli 2017, 11:05Njah, misschien ver gezocht, maar als je zoekt op google op de term "Goat 666 statue"
Kom je Baphomet tegen, onderstaande afbeelding, is soort van Satan symbool hahaha
Njah, misschien ver gezocht, maar als je zoekt op google op de term "Goat 666 statue"
Kom je Baphomet tegen, onderstaande afbeelding, is soort van Satan symbool hahaha
Citaat van Meh Meh op 5 juli 2017, 12:16Nee joh. Dat is geen familie van mij.... en ik heb er ook niets mee te maken, dat is gewoon door gekke mensen bedacht.
Mensen doen zo vaak enge en verschrikkelijke dringen met ons geiten. Je wilt niet weten hoe erg.
Nee joh. Dat is geen familie van mij.... en ik heb er ook niets mee te maken, dat is gewoon door gekke mensen bedacht.
Mensen doen zo vaak enge en verschrikkelijke dringen met ons geiten. Je wilt niet weten hoe erg.

Citaat van William op 5 juli 2017, 12:19Soms wil ik ook weten hoe het voelt om een geit te zijn, gelukkig is daar een oplossing voor
Soms wil ik ook weten hoe het voelt om een geit te zijn, gelukkig is daar een oplossing voor
Citaat van Meh Meh op 5 juli 2017, 15:15Nee, dat is niet echt. Om het echt te ervaren moet je minimaal 1 dag op je handen en voeten lopen.
En schors van bomen af kauwen, niet te vergeten kilo's gras opeten. Probeer het eens. Waarschijnlijk wil je na die dag nooit anders.
Nee, dat is niet echt. Om het echt te ervaren moet je minimaal 1 dag op je handen en voeten lopen.
En schors van bomen af kauwen, niet te vergeten kilo's gras opeten. Probeer het eens. Waarschijnlijk wil je na die dag nooit anders.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 juli 2017, 16:14Alles lukt, behalve het eten van schors. Dat is erg taai. Iemand nog tips?
Goat simulator is gekocht. Ik hem hem in VR, net echt
Alles lukt, behalve het eten van schors. Dat is erg taai. Iemand nog tips?
Goat simulator is gekocht. Ik hem hem in VR, net echt
Citaat van Meh Meh op 5 juli 2017, 23:22In VR...
Ik ga er eens naar kijken. Een geit met een VR bril die doet alsof hij een geit is. Nogal apart...
In VR... Ik ga er eens naar kijken. Een geit met een VR bril die doet alsof hij een geit is. Nogal apart...