Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?
Citaat van shadowwatch op 15 augustus 2012, 14:27pas law abiding citizen gezien echt een goeie film.
leuk verhaal en ook erg spannend het enige minpunt aan de film vond ik het einde.
wat ik ook erg goed vond is dat je in de film vind dat de bad guy moet winnen om het zo te zeggen.
pas law abiding citizen gezien echt een goeie film.
leuk verhaal en ook erg spannend het enige minpunt aan de film vond ik het einde.
wat ik ook erg goed vond is dat je in de film vind dat de bad guy moet winnen om het zo te zeggen.
Citaat van DukeNPDA op 17 september 2012, 17:53Nu the avangers kijken! Ik ben benieuwd, bier en chips included
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Nu the avangers kijken! Ik ben benieuwd, bier en chips included
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Verwijderde gebruiker op 18 september 2012, 07:41Heerlijke film The avengers!!
Miste alleen wat Superhelden maar goede humor en actie! Paar keer echt een WOOOWW!!! effect gehad en een paar keer dubbel van het lachen.
Zeker 4 / 5 sterren
Heerlijke film The avengers!!
Miste alleen wat Superhelden maar goede humor en actie! Paar keer echt een WOOOWW!!! effect gehad en een paar keer dubbel van het lachen.
Zeker 4 / 5 sterren
Citaat van Verwijderde gebruiker op 19 september 2012, 14:13Brrr... madass trailer
Wie durft?!
Brrr... madass trailer
Wie durft?!
Citaat van KianYu op 20 september 2012, 13:04Brrr... madass trailer
Wie durft?!
Eerste wat ik deed was over me schouder kijken toen die trailer klaar was...
Niet echt aan mij besteed dit soort films, ik pas!
Brrr... madass trailer
Wie durft?!
Eerste wat ik deed was over me schouder kijken toen die trailer klaar was...
Niet echt aan mij besteed dit soort films, ik pas!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 30 september 2012, 19:25Gekke is dat ik dat stomme ding nog steeds naar voren kan halen... scary k*t film moet dat zijn. Iets wat je weer een lange lange tijd bij blijft.
Van de week american Pie: The reunion gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=mHhieh0q_-A
Erg leuke film. Zeker met alle stukken die naar Deel één verwijzen. Daarbij pas ik helemaal in hun plaatje. Was ook een puber bij het zien van deel één en nu een papa..... na het kijken voelde ik me alleen wel ouder haha
4 / 5 sterren
Gekke is dat ik dat stomme ding nog steeds naar voren kan halen... scary k*t film moet dat zijn. Iets wat je weer een lange lange tijd bij blijft.
Van de week american Pie: The reunion gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=mHhieh0q_-A
Erg leuke film. Zeker met alle stukken die naar Deel één verwijzen. Daarbij pas ik helemaal in hun plaatje. Was ook een puber bij het zien van deel één en nu een papa..... na het kijken voelde ik me alleen wel ouder haha
4 / 5 sterren
Citaat van Erwin. op 30 september 2012, 20:01Haha grappig die film heb ik in het vliegtuig gezien vorige week. Vond het ook een leuke film zeker ook omdat ik alle vorige delen gezien heb.
Haha grappig die film heb ik in het vliegtuig gezien vorige week. Vond het ook een leuke film zeker ook omdat ik alle vorige delen gezien heb.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 15 oktober 2012, 19:30Serbuan Maut (2011)
Alternatieve titels: The Raid, The Raid: Redemption
Een SWAT-team komt vast te zitten in een appartementencomplex, dat tot de nok toe volzit met bewapende drugsdealers en moordenaars. Terwijl het team zich een weg probeert te banen door het doolhof van kamers en etages, beginnen de genadeloze moordenaars een gevecht tegen de agenten.
http://www.youtube.com/watch?v=v0hSL3a_kaw
Beste wtf film. Ik kwam hem tegen op moviemeter en daarom even meegepakt. Gezien met Indonesische taal en ondertitels door Tim Kuik... Maar gewoon kunnen uitkijken met een dikke glimlach!
No nonsens martial arts actiefilm uit Indonesië. Een SWAT-team raust met geweren, messen, stokken, vuisten, enzovoorts een appartementencomplex vol criminelen leeg. Hoe het verhaal stand houdt doet er ook eigenlijk niet aan toe. Gewoon lekker verstand op nul zetten en kijken hoe de criminelen bij bosjes vallen.
Er zit zoveel pief paf poef werk in dat het bijna begint te vervelen, maar nog net niet in mijn geval. Absolute aanrader voor alle mannen!
3,5*
Serbuan Maut (2011)
Alternatieve titels: The Raid, The Raid: Redemption
Een SWAT-team komt vast te zitten in een appartementencomplex, dat tot de nok toe volzit met bewapende drugsdealers en moordenaars. Terwijl het team zich een weg probeert te banen door het doolhof van kamers en etages, beginnen de genadeloze moordenaars een gevecht tegen de agenten.
http://www.youtube.com/watch?v=v0hSL3a_kaw
Beste wtf film. Ik kwam hem tegen op moviemeter en daarom even meegepakt. Gezien met Indonesische taal en ondertitels door Tim Kuik... Maar gewoon kunnen uitkijken met een dikke glimlach!
No nonsens martial arts actiefilm uit Indonesië. Een SWAT-team raust met geweren, messen, stokken, vuisten, enzovoorts een appartementencomplex vol criminelen leeg. Hoe het verhaal stand houdt doet er ook eigenlijk niet aan toe. Gewoon lekker verstand op nul zetten en kijken hoe de criminelen bij bosjes vallen.
Er zit zoveel pief paf poef werk in dat het bijna begint te vervelen, maar nog net niet in mijn geval. Absolute aanrader voor alle mannen!
3,5*
You Missed
Rechter legt pirate IPTV-verkoper boete van €30.000 op
downloadfan
- augustus 29, 2025
- 1 views
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 23 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 29 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 41 views