Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 462 of 466Volgende

Dat is tegenwoordig soms best lastig maar toch goed te doen.
Toen ik een jaar of 6 was, in 1983, begon bijna iedereen te vloeken als ze een printer op een netwerk moesten aansluiten.
En als een printer was aangesloten, ging er ook altijd wel wat mis... Mijn oom gooide er ooit een uit het raam na uren lang rotzooien.

Een van de leukste scenes uit Office Space, een film van Mike Judge, de maker van Beavis en Butt-Head.

Haha inderdaad. Dat blijft een geweldige scene :)

+++ Dit is duidelijk een bug. Nog een leuke ook.

Me NAS gaat iedere dag om een bepaalde tijd, automatisch in de slaapstand. En dan krijg je deze melding indien je bent ingelogd op de NAS.

RZpIrgB.png

:P

------------- Ik ben een paar dagen ziek geweest , lag op bed de hele tijd. Dus ik kon niet me belastingpapieren in laten vullen

++++++++ Nu afgelopen ochtend heb ik , Aanvraag uitstel aangifte inkomstenbelasting 2016 gedaan omdat het nog ingevuld had moet zijn voor 1 mei, en aangezien dat ik laat in vullen op 2 mei ^_^

Beterschap puppy!

+ Lekker weekend, we gaan ervan genieten.

Wie weet. Ik had veel regen besteld maar volgens mij krijg ik dat niet. :zielig::gek::zielig:
Denk dat ik van het weekend een tutorial ga maken over VPN en Popcorn Time, zoals eerder toegezegd.

Een fijn weekend allemaal. En beterschap Puppy. ;)

4 uur geleden zei Barkie:

Een fijn weekend allemaal. En beterschap Puppy. ;)

Bedankt :goed:

5 uur geleden zei Draakie:

Beterschap puppy!

+ Lekker weekend, we gaan ervan genieten.

Bedankt :roos:

En een fijne weekend toegewenst !

Met een mooie race, mogen worden as zondagmiddag Max doet zn best ervoor :  http://www.ad.nl/formule-1/verstappen-vierde-in-eerste-training-raikkonen-en-bottas-het-snelst~a5db5f80/

Beterschap, Puppy :)

Op 2017-4-29 om 09:29 zei Monkie:

Beterschap, Puppy :)

Bedankt,:vriend: maar ik voel me al een stukke beter!

------------- Behoorlijke stoma lekkage gehad afgelopen middag tijdens het dialyseren in het ziekenhuis:sorry:

En als dat gebeurt al ben je in het ziekenhuis, dan voel je je eigen opgelaten dat kan ik je wel zeggen :bloos::bloos:

VorigePage 462 of 466Volgende

Loading