Jouw -/+ punt van de dag

Citaat van Robin op 16 juni 2008, 17:27-- Niet helemaal 100%. Na een best wel zwaar weekend ging het het 9e uur bij gym niet helemaal goed. Op de 800 meter alles eruit gehaald wat erin zat, wat als resultaat misselijkheid en koude rilingen gaf.
+ Misschien morgen dan maar een dagje thuis, wel lekker voor de proefwerweek.
-- Niet helemaal 100%. Na een best wel zwaar weekend ging het het 9e uur bij gym niet helemaal goed. Op de 800 meter alles eruit gehaald wat erin zat, wat als resultaat misselijkheid en koude rilingen gaf.
+ Misschien morgen dan maar een dagje thuis, wel lekker voor de proefwerweek.

Citaat van Robin op 16 juni 2008, 18:002:45, maar daar zit een duidelijke maar aan:
Sinds Februarie 2008 geen enkele meter meer (hard)gelopen, gesport, laat staan sportschoenen aangehad. Was 2e van de klas, vond ik wel netjes.
2:45, maar daar zit een duidelijke maar aan:
Sinds Februarie 2008 geen enkele meter meer (hard)gelopen, gesport, laat staan sportschoenen aangehad. Was 2e van de klas, vond ik wel netjes.
Citaat van Tom op 16 juni 2008, 18:06Dan mag je wel eens op atletiek.
Ik moet ook even flink doorlopen, wil ik dat halen. Mijn toptijd op de 800 staat op 2.16 of iets dergelijks, maar dat is echt de top die ik nu ook haal.
Dan mag je wel eens op atletiek. Ik moet ook even flink doorlopen, wil ik dat halen. Mijn toptijd op de 800 staat op 2.16 of iets dergelijks, maar dat is echt de top die ik nu ook haal.
Citaat van Robin op 16 juni 2008, 18:12Bedoel je dat van, je loopt goed terwijl je 3 maanden niet hardgelopen hebt, dus je moet op ateletiek omdat je goed bent. Of bedoel je van: je bakt er niks van ga op ateletiek.
Vond het zelf best redelijk omdat ik gewoon helemaal niet train. Als 2:16 jouw toptijd is met wel trainen (ik neem aan dat je traint?) vind ik het best netjes.
Edit: Ik was wel totaal buiten adem na die 2:45. Daarbij komt ook nog is dat ik kleine buikgriep heb. Denk dat met wat trainen en een fit lichaam ik ook wel rond de 2:20 kan komen.
Bedoel je dat van, je loopt goed terwijl je 3 maanden niet hardgelopen hebt, dus je moet op ateletiek omdat je goed bent. Of bedoel je van: je bakt er niks van ga op ateletiek.
Vond het zelf best redelijk omdat ik gewoon helemaal niet train. Als 2:16 jouw toptijd is met wel trainen (ik neem aan dat je traint?) vind ik het best netjes.
Edit: Ik was wel totaal buiten adem na die 2:45. Daarbij komt ook nog is dat ik kleine buikgriep heb. Denk dat met wat trainen en een fit lichaam ik ook wel rond de 2:20 kan komen.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 16 juni 2008, 18:16Nou ik vind 3 minuten al netjes
Mijn 96 kilo vooruit slepen is een stuk lastiger, haha. Ik heb niet eens meer een fiets staan :s
Nou ik vind 3 minuten al netjes
Mijn 96 kilo vooruit slepen is een stuk lastiger, haha. Ik heb niet eens meer een fiets staan :s
Citaat van Tom op 16 juni 2008, 18:27Ik bedoelde eigenlijk dat je met die tijd (en zo lang niet getraind, beetje ziekerig en die leeftijd) wel op atletiek mag komen, omdat er veel meer in zit. Ik vergeleek het even met mezelf en gaf eigenlijk aan dat je ook zeker wel in die buurt zou moeten kunnen komen, mits je erop gaat trainen en misschien nog wel beter. Kortom: je hebt talent.
Ik bedoelde eigenlijk dat je met die tijd (en zo lang niet getraind, beetje ziekerig en die leeftijd) wel op atletiek mag komen, omdat er veel meer in zit. Ik vergeleek het even met mezelf en gaf eigenlijk aan dat je ook zeker wel in die buurt zou moeten kunnen komen, mits je erop gaat trainen en misschien nog wel beter. Kortom: je hebt talent.
You Missed
6 BSD’s die het proberen waard zijn in plaats van Linux
Eater
- september 9, 2025
- 36 views
Microsoft test nieuwe AI-functies in Windows 11 Verkenner
Eater
- september 9, 2025
- 13 views