Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

zoek USB voor meer USB aansluitingen

Page 1 of 2Volgende

Hoi,

Ik zoek zo'n kastje die je op de PC aansluiten en dat kastje heeft meerdere usb aansluiting ,maar ik ben de naam van zo'n kastje kwijt :bloos:.

1 minuut geleden zei puppy:

Hoi,

Ik zoek zo'n kastje die je op de PC aansluiten en dat kastje heeft meerdere usb aansluiting ,maar ik ben de naam van zo'n kastje kwijt :bloos:.

Waar je bijvoorbeeld je mobieltje op kunt laden en tevens een paar aansluiten kunt gebruiken (usb)

Dat zijn usb-hubs. Deze sluit je inderdaad aan op de bijvoorbeeld de computer.

Zo'n usb-hub bestaat bijvoorbeeld uit 2 usb-aansluitingen. Uiteraard heb je ze ook met meerdere usb-aansluitingen.

Voorheen gebruikte ik altijd een usb-hub die qua uiterlijk erg mooi paste bij mijn iMac.

2 minuten geleden zei Monkie:

Dat zijn usb-hubs.

Zal deze iets zijn? : https://www.bol.com/nl/p/orico-7-poort-usb-3-0-hub-aluminium-7-port-hub-high-speed-5gbps-inclusief-12v-stroom-adapter/9200000066332448/?suggestionType=browse

Dat is precies diegene die ik had. Ik had enkel het model met 4 usb-aansluitingen.

Zelf bestelde ik deze rechtstreeks in China, daar was het een stuk goedkoper.

5 minuten geleden zei Monkie:

Zelf bestelde ik deze rechtstreeks in China, daar was het een stuk goedkoper.

Klopt helemaal ik heb een maatje die zoiets altijd in China bestelt,Dank je voor je reactie nog :vriend:

Er is trouwens ook al een tijdje een nieuw model te koop. Die ziet er zo uit, wellicht lijkt je dat wel wat.

serveimage.thumb.jpeg.91b28d0a1c2d8f79f1aec9831017b3bb.jpeg

Ja klopt ik ik had 'm al bestelt

Kijk eens aan. Veel plezier ermee :)

:proost: elkaar helpen op Duken.nl, goed om te zien! ^_^

Page 1 of 2Volgende

Loading