Adblocker voor YouTube voor mijn Smart TV
Citaat van Leffeblond op 1 november 2021, 13:12Hoiii Duken,
Hiermee ga ik het proberen ,
op de site van Pia komt hij via playstore
dank je wel laat weten als het is gelukt .
groet leffeblond
Hoiii Duken,
Hiermee ga ik het proberen ,
op de site van Pia komt hij via playstore
dank je wel laat weten als het is gelukt .
groet leffeblond
Citaat van Leffeblond op 2 november 2021, 12:16Hoi Duken,
Op de telefoon werkt hij niet de APK.
Op mijn Sony TV krijg ik de app niet geopend.
Pia mace moet ik dat aanzetten, of staat dat aan in de APP?
Moet ik Playstore de-installeren? Jij zegt wel en Skeletor zegt ik hoef daar niets aan te doen?
Hoi Duken,
Op de telefoon werkt hij niet de APK.
Op mijn Sony TV krijg ik de app niet geopend.
Pia mace moet ik dat aanzetten, of staat dat aan in de APP?
Moet ik Playstore de-installeren? Jij zegt wel en Skeletor zegt ik hoef daar niets aan te doen?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 2 november 2021, 13:55Voordat we op je TV verder gaan, eerst even zorgen dat hij werkt op je telefoon. Wat werkt er niet met de APK? Je moet alleen PIA VPN verwijderen vanaf je telefoon en daarna de APK installeren. In de applicatie van PIA kan je MACE aanzetten. In de app dus. de Playstore hoeft niet te worden gedeinstalleerd.
Voordat we op je TV verder gaan, eerst even zorgen dat hij werkt op je telefoon. Wat werkt er niet met de APK? Je moet alleen PIA VPN verwijderen vanaf je telefoon en daarna de APK installeren. In de applicatie van PIA kan je MACE aanzetten. In de app dus. de Playstore hoeft niet te worden gedeinstalleerd.
Citaat van Leffeblond op 2 november 2021, 14:24Hoii
Waarschijnlijk is dat het probleem.
Hoe en waar kan ik MACE aanzetten?
groet Leffeblond,
Hoii
groet Leffeblond,
Citaat van Demo op 2 november 2021, 19:064 uur geleden zei Leffeblond:Hoii
groet Leffeblond,
Onder deze link staat de PIA Handleiding waar ook de omschrijving te vinden is om MACE aan of uit te zetten in de instellingen.
Selecteer de tab Privacy. Aanbevolen is de PIA MACE te activeren. Deze optie blokkeert advertenties en trackers op alle websites als je bent verbonden. De VPN Kill Switch zorgt ervoor dat je internet verbinding word gesloten als je niet verbonden bent met de VPN server. Je kunt dus alleen downloaden en internetten als je verbonden bent met de VPN servers van PIA.
4 uur geleden zei Leffeblond:Hoii
groet Leffeblond,
Onder deze link staat de PIA Handleiding waar ook de omschrijving te vinden is om MACE aan of uit te zetten in de instellingen.
Selecteer de tab Privacy. Aanbevolen is de PIA MACE te activeren. Deze optie blokkeert advertenties en trackers op alle websites als je bent verbonden. De VPN Kill Switch zorgt ervoor dat je internet verbinding word gesloten als je niet verbonden bent met de VPN server. Je kunt dus alleen downloaden en internetten als je verbonden bent met de VPN servers van PIA.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 november 2021, 05:37Hoe je PIA MACE kan aanzetten en hoe het werkt staat beschreven in onze handleiding voor telefoons. Het PIA MACE stuk staat helemaal onderaan.
lukt dat?
Hoe je PIA MACE kan aanzetten en hoe het werkt staat beschreven in onze handleiding voor telefoons. Het PIA MACE stuk staat helemaal onderaan.
lukt dat?
Citaat van Demo op 3 november 2021, 06:34Excuses voor mijn bovenstaande bijdrage met verwijzing naar de PIA handleiding, want de vraag van @Leffeblond ging natuurlijk over de telefoon app en niet over de desktop/laptop versie. Fijn dat @Duken dit even heeft gecorrigeerd met zijn reactie.
Excuses voor mijn bovenstaande bijdrage met verwijzing naar de PIA handleiding, want de vraag van @Leffeblond ging natuurlijk over de telefoon app en niet over de desktop/laptop versie. Fijn dat @Duken dit even heeft gecorrigeerd met zijn reactie.
Citaat van Leffeblond op 3 november 2021, 10:50Hallo Skeletor,
Geen probleem , alle hulp is altijd welkom.
Op de telefoon werkt het nu dat ik in orde dankzij jullie hulp.
Dank je wel,
groet leffeblond.
Hallo Skeletor,
Geen probleem , alle hulp is altijd welkom.
Op de telefoon werkt het nu dat ik in orde dankzij jullie hulp.
Dank je wel,
groet leffeblond.
Citaat van Leffeblond op 3 november 2021, 10:57Hallo Duken,
Het werk nu op de telefoon dankzij jullie hulp gelukkig geen reclame meer .
Nu zou ik heb graag op mijn Sony tv willen zetten de APP.
De app had ik in de mail staan , alleen het probleem ik kon de app niet openen hij vond de device niet ?
Moet ik misschien eerst een andere app installeren waarmee ik hem kan openen ........zo ja welke ?
P.S heb je ook de APK voor de Iphone?
groetjes Leffeblond.
Hallo Duken,
Het werk nu op de telefoon dankzij jullie hulp gelukkig geen reclame meer .
Nu zou ik heb graag op mijn Sony tv willen zetten de APP.
De app had ik in de mail staan , alleen het probleem ik kon de app niet openen hij vond de device niet ?
Moet ik misschien eerst een andere app installeren waarmee ik hem kan openen ........zo ja welke ?
P.S heb je ook de APK voor de Iphone?
groetjes Leffeblond.
Citaat van AJK77 op 24 april 2022, 09:15Als het een Android TV is kan ik je SmartTube(Next) aan bevelen!
Werkt net als Youtube TV maar dan zonder intro`s en reclames.
Updates hebben ze ook goed voor elkaar (Gaat intern via de SmartTube App)
Als het een Android TV is kan ik je SmartTube(Next) aan bevelen!
Werkt net als Youtube TV maar dan zonder intro`s en reclames.
Updates hebben ze ook goed voor elkaar (Gaat intern via de SmartTube App)
You Missed
Gloednieuwe series die deze herfst op Acorn TV verschijnen
Eater
- september 19, 2025
- 3 views
OpenAI en DeepMind AI overtreffen topstudenten in wereldwijde programmeerwedstrijd
Eater
- september 19, 2025
- 5 views
Intel en Nvidia slaan handen ineen: een nieuwe, revolutionaire toekomst voor laptops?
Eater
- september 19, 2025
- 12 views
Valve stopt in januari 2026 met ondersteuning voor 32-bit Windows op Steam
Eater
- september 19, 2025
- 7 views
De Windows 11 Knipprograma krijgt een briljante tijdsbesparende functie
Eater
- september 18, 2025
- 8 views