Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Game PC 4K monitor curved gezocht

VorigePage 3 of 3

Nice, ga je vast plezier van hebben ;) 

Je had natuurlijk ook voor deze kunnen gaan. Of deze, kun je er nog een leuke auto bij kopen.

@Rikkert. Ze zijn mooi maar voor slechts €100.000,- zou ik toch wel meer verwachten dan 55 inch en een hogere resolutie dan 1920x1080 :D
Ik zou ze niet in mijn magazijn willen hebben, als je er 10 hebt staan staat er voor een miljoen aan monitoren in je tent.

Vandaag de nieuwe monitor ontvangen. 
Helaas is er een gele tint over het hele scherm zichtbaar die ik maar niet wegkrijg. En ik merk dat ik last van mijn ogen heb, bijna hoofdpijn.
Nightlight staat uit, dus daar ligt het niet aan. En ik heb een ander kleurprofiel geprobeerd aan te maken, maar dat werkte ook niet.

Het is een Samsung u28e590ds met een GeForce GTX 1080 Ti videokaart. Als iemand weet waar het mogelijk fout gaat hoor ik het graag. :)

Het is net of iemand over mijn beeldscherm heeft gez@ken. Vreemd genoeg heb ik er bij games en donkere kleuren geen last van.

Mha... na 2 uur van alles proberen ben ik toch van die gele waas af. :)
Lag aan de helderheid en Samsung Magic, die stond verkeerd. 

Gelukkig, die Samsung Magic dronk waarschijnlijk te weinig water waardoor de golden shower functie te veel opviel :P

Ja, beetje belachelijk dat ik dik 2 uur bezig ben geweest met dat pisscherm.
Het zou gewoon plug & play moeten zijn, instellingen worden automatisch afgesteld...
Kijk welke videokaart iemand heeft en ga voor de meest optimale resolutie en instellingen maar zo werkt dat niet.
Het moet moeilijk zijn. :D

VorigePage 3 of 3

Loading