Game PC 4K monitor curved gezocht
Citaat van Meh Meh op 17 september 2017, 18:00Hallo,
Momenteel heb ik twee monitoren maar ik zoek een speciale monitor voor mijn nieuwe game PC.
Curved, 4K, minder dan 5 milliseconden reactietijd, 28 inch of groter.
En dat voor €400,- maximaal...Ja, dat wordt lastig maar misschien weet iemand toch een webwinkel?
Zelf kwam ik uit op deze monitor maar die is niet curved...Als iemand een idee heeft hoor ik het graag!
Hallo,
Momenteel heb ik twee monitoren maar ik zoek een speciale monitor voor mijn nieuwe game PC.
Curved, 4K, minder dan 5 milliseconden reactietijd, 28 inch of groter.
En dat voor €400,- maximaal... Ja, dat wordt lastig maar misschien weet iemand toch een webwinkel?
Zelf kwam ik uit op deze monitor maar die is niet curved...
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag!
Citaat van Rikkert. op 17 september 2017, 19:25Hehe wat een eisen!
Heb alles even ingegeven op Tweakers, maar ik kan helaas niets vinden die aan je eisen voldoen..
Ik denk dat je of je resolutie omlaag moet doen of je prijs omhoog.
Zal morgen op de pc even goed kijken of er nog iets is.
Hehe wat een eisen!
Heb alles even ingegeven op Tweakers, maar ik kan helaas niets vinden die aan je eisen voldoen..
Ik denk dat je of je resolutie omlaag moet doen of je prijs omhoog.
Zal morgen op de pc even goed kijken of er nog iets is.
Citaat van Meh Meh op 17 september 2017, 20:26Ja... teveel eisen voor deze prijs. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat iemand iets kon vinden, het lijkt onmogelijk met mijn eisen en maximumprijs.
Als het echt niet anders kan dan maar niet curved en dan neem ik deze.
Ja... teveel eisen voor deze prijs. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat iemand iets kon vinden, het lijkt onmogelijk met mijn eisen en maximumprijs.
Als het echt niet anders kan dan maar niet curved en dan neem ik deze.
Citaat van Rikkert. op 17 september 2017, 20:34Als je een amd videokaart hebt is het zeker geen miskoop incl met Freesync.
Volgens deze review is de inputlag wel redelijk hoog. Voor de rest wel super positief
Als je een amd videokaart hebt is het zeker geen miskoop incl met Freesync.
Volgens deze review is de inputlag wel redelijk hoog. Voor de rest wel super positief
Citaat van Verwijderde gebruiker op 17 september 2017, 22:01Ik zal morgen even voor je neuzen, maar de http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_aoc-u2879vf-1466288.html ziet er wel erg goed uit.
Ik zal morgen even voor je neuzen, maar de http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_aoc-u2879vf-1466288.html ziet er wel erg goed uit.
Citaat van Meh Meh op 17 september 2017, 23:08Ja, die is uitverkocht bij Mediamarkt. Als ik geen beter kan vinden bestel ik die monitor bij Coolblue of een andere webwinkel.
Advies is welkom!
Ja, die is uitverkocht bij Mediamarkt. Als ik geen beter kan vinden bestel ik die monitor bij Coolblue of een andere webwinkel.
Advies is welkom!
Citaat van Meh Meh op 18 september 2017, 10:0913 uur geleden zei Rikkert.:Als je een amd videokaart hebt is het zeker geen miskoop incl met Freesync.
Als ik deze monitor hoop, werkt deze dan wel goed samen met een Nvida GeForce GTX 1080 Ti?
13 uur geleden zei Rikkert.:Als je een amd videokaart hebt is het zeker geen miskoop incl met Freesync.
Als ik deze monitor hoop, werkt deze dan wel goed samen met een Nvida GeForce GTX 1080 Ti?
Citaat van Rikkert. op 18 september 2017, 10:15Heeft ook Freesync. Werkt alleen incl een AMD kaart. (de freesync). De monitor (net als de andere optie) werkt gewoon goed, alleen die extra optie(freesync) is niet te gebruiken.
Heeft ook Freesync. Werkt alleen incl een AMD kaart. (de freesync). De monitor (net als de andere optie) werkt gewoon goed, alleen die extra optie(freesync) is niet te gebruiken.