Algemene telefoon topic

Citaat van William op 17 september 2017, 06:3518 hours ago, Meh Meh said:Sodeju man, dat is balen! Had je geen otterbox of een ander soort hoesje? Deze had ik.
Als het mij overkomt val ik terug op een budget phone en hoef ik geen high end phones meer. Belachelijk duur.
Ze gaan eerst maar eens wat doen met de batterij, bloatware en systeemupdates.Ottoerbox, wat een naam:D
Ik zag laatst een test met een iPhone en dit hoesje, welke ook beschikbaar is voor andere phones: https://rhinoshield.io/pages/crashguard
Ben er wel van onder de indruk omdat je opzich nog gewoon de hele phone kan zien en hij echt goed uit de test kwam zelfs bij een val van 3,5 meter
18 hours ago, Meh Meh said:Sodeju man, dat is balen! Had je geen otterbox of een ander soort hoesje? Deze had ik.
Als het mij overkomt val ik terug op een budget phone en hoef ik geen high end phones meer. Belachelijk duur.
Ze gaan eerst maar eens wat doen met de batterij, bloatware en systeemupdates.
Ottoerbox, wat een naam:D
Ik zag laatst een test met een iPhone en dit hoesje, welke ook beschikbaar is voor andere phones: https://rhinoshield.io/pages/crashguard
Ben er wel van onder de indruk omdat je opzich nog gewoon de hele phone kan zien en hij echt goed uit de test kwam zelfs bij een val van 3,5 meter

Citaat van William op 17 september 2017, 07:17Leuk topic
Aanstaande vrijdag mag ik mijn iPhone 8 Plus 256Gb gaan ophalen. Momenteel heb ik een iPhone 5S.
Ook gelijk een Qi wireless charger van Anker besteld bij Amazon.
Leuk topic
Aanstaande vrijdag mag ik mijn iPhone 8 Plus 256Gb gaan ophalen. Momenteel heb ik een iPhone 5S.
Ook gelijk een Qi wireless charger van Anker besteld bij Amazon.
Citaat van ShadowMaster op 17 september 2017, 12:035 uur geleden zei Duken:Wat voor BlackBerry had je? Ik heb hier de dtek50 gehad van BlackBerry. Het was het er niet. Batterij ging mee tot een uur of 14.00 in de middag. Foto's waren drama en het geheugen 3 GB onvoldoende. Het toestel reageerde traag
blackberry bold, ja dat klopt wel batterij is erg snel leeg, ik heb nu die samsung en kan dagen zonder stroom ook de telefoon die ik hier voor had de iphone was erg snel leeg.
5 uur geleden zei Duken:Wat voor BlackBerry had je? Ik heb hier de dtek50 gehad van BlackBerry. Het was het er niet. Batterij ging mee tot een uur of 14.00 in de middag. Foto's waren drama en het geheugen 3 GB onvoldoende. Het toestel reageerde traag
blackberry bold, ja dat klopt wel batterij is erg snel leeg, ik heb nu die samsung en kan dagen zonder stroom ook de telefoon die ik hier voor had de iphone was erg snel leeg.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 19 september 2017, 05:02Nog drie dagen monkie, dan mag je eigenlijk je iPhone opikken
Van de s serie naar de plus serie, dat is een grote stap.
De K6000 plus bevat nog goed. Het gewicht met 1 hand is wel echt merkbaar. Ik krijg er spierballen van.
Nog drie dagen monkie, dan mag je eigenlijk je iPhone opikken
De K6000 plus bevat nog goed. Het gewicht met 1 hand is wel echt merkbaar. Ik krijg er spierballen van.

Citaat van William op 19 september 2017, 07:312 uur geleden zei Duken:Nog drie dagen monkie, dan mag je eigenlijk je iPhone opikken
Ach, die 3 dagen zijn zo om. Een grote stap is het zeker. Daarom ben ik ook eerst naar de Store gegaan om de plus variant te bekijken.
De Qi wireless charger en lader zijn inmiddels ook binnen, en staan nog in de doos op me bureau. Nu enkel nog even deze case (clear) bestellen, en ik ben klaar.
Ik wou eerst voor de Boost Up QI lader gaan van Belkin. Waarom 65 euro betalen, als ik bij Anker voor 20 euro zo'n lader kan kopen? Verder bevalt het spul van Anker me prima
2 uur geleden zei Duken:Nog drie dagen monkie, dan mag je eigenlijk je iPhone opikken
Ach, die 3 dagen zijn zo om. Een grote stap is het zeker. Daarom ben ik ook eerst naar de Store gegaan om de plus variant te bekijken.
De Qi wireless charger en lader zijn inmiddels ook binnen, en staan nog in de doos op me bureau. Nu enkel nog even deze case (clear) bestellen, en ik ben klaar.
Ik wou eerst voor de Boost Up QI lader gaan van Belkin. Waarom 65 euro betalen, als ik bij Anker voor 20 euro zo'n lader kan kopen? Verder bevalt het spul van Anker me prima
Citaat van Rikkert. op 19 september 2017, 09:20Ik heb draadloos laden al een jaar of 3, heb ook een draadloze lader thuis staan, van Samsung. Moet zeggen dat ik het nooit gebruik. Probleem is dat je je telefoon niet meer echt kunt gebruiken als ie daar op ligt. Vandaar dat ik hem meestal gewoon met de draad op laad
Ik heb draadloos laden al een jaar of 3, heb ook een draadloze lader thuis staan, van Samsung. Moet zeggen dat ik het nooit gebruik. Probleem is dat je je telefoon niet meer echt kunt gebruiken als ie daar op ligt. Vandaar dat ik hem meestal gewoon met de draad op laad

Citaat van William op 19 september 2017, 11:10Draadloos laden vond ik bij de Nexus 5 heel fijn. Ik had een lader thuis en op het werk liggen. De telefoon legde ik neer op de wireless lader en hij liep rustig vol. Was een stuk fijner als een label inprikken.:)
Draadloos laden vond ik bij de Nexus 5 heel fijn. Ik had een lader thuis en op het werk liggen. De telefoon legde ik neer op de wireless lader en hij liep rustig vol. Was een stuk fijner als een label inprikken.:)
Citaat van Meh Meh op 19 september 2017, 13:25Bedankt! Nog niet aan gedacht, die ga ik even bestellen. Is mij die paar tientjes meer dan waard.
Bedankt! Nog niet aan gedacht, die ga ik even bestellen. Is mij die paar tientjes meer dan waard.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 19 september 2017, 16:49Ik had voor mijn Nexus 5 altijd van deze dingen
https://m.gearbest.com/power-banks/pp_426409.html?lkid=11412277
Voor een paar euro draadloos laden klaar
Ik had voor mijn Nexus 5 altijd van deze dingen
https://m.gearbest.com/power-banks/pp_426409.html?lkid=11412277
Voor een paar euro draadloos laden klaar
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 25 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater