Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
Citaat van Trizomu op 9 december 2010, 13:31Indien men een goede anti-virus wil en het gratis in het bezit willen kan vrijwel niet om AVG heen, zoals hieronder ook vermeld, zeker nu hen versie 2011 (AVG 10) reeds een tijdje te bekomen is. Dit zowel als Free als aangepast(TPB werkend tot 2018-2019).
FREE Officiele release:
Er is de AVG Antivirus -- > http://free.avg.com/nl-nl/downloaden.prd-afh dit voor Windows/ 32 bits als 64 bits.
Proefversie:
Er is de AVG internet security 2011 --> http://free.avg.com/nl-nl/avg-internet-security-downloaden werk vanaf Windouw XP 32/64 bits tot Windouws 7 32/64 Bits. Heb eerst lange tijd gewerkt met de 8 en 9 versie, nu met de 10 versie. IK moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit problemen met gehad heb, terwijl ik vroeger Norton 360 V3 & V4 bij het antivirus van Avg draaiende had(en beide samenwerkten).
Indien men een goede anti-virus wil en het gratis in het bezit willen kan vrijwel niet om AVG heen, zoals hieronder ook vermeld, zeker nu hen versie 2011 (AVG 10) reeds een tijdje te bekomen is. Dit zowel als Free als aangepast(TPB werkend tot 2018-2019).
FREE Officiele release:
Er is de AVG Antivirus -- > http://free.avg.com/nl-nl/downloaden.prd-afh dit voor Windows/ 32 bits als 64 bits.
Proefversie:
Er is de AVG internet security 2011 --> http://free.avg.com/nl-nl/avg-internet-security-downloaden werk vanaf Windouw XP 32/64 bits tot Windouws 7 32/64 Bits. Heb eerst lange tijd gewerkt met de 8 en 9 versie, nu met de 10 versie. IK moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit problemen met gehad heb, terwijl ik vroeger Norton 360 V3 & V4 bij het antivirus van Avg draaiende had(en beide samenwerkten).

Citaat van William op 24 december 2010, 10:06die heb ik er nou op maar elke keer een blauw scherm.
Ik ga denk het maar avast erop zetten
die heb ik er nou op maar elke keer een blauw scherm.
Ik ga denk het maar avast erop zetten
Citaat van los-cuentos op 5 januari 2011, 22:29dit is al een tijdje out to date, ben op zoek naar de beste Anti Malware scanner, weet iemand een?
dit is al een tijdje out to date, ben op zoek naar de beste Anti Malware scanner, weet iemand een?
Citaat van Marciej123 op 5 januari 2011, 22:48Anti mallware bytes met realtime bescherming (dat tie als een virisscanner aan staat, kan door m te activeren)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Anti mallware bytes met realtime bescherming (dat tie als een virisscanner aan staat, kan door m te activeren)
Citaat van los-cuentos op 5 januari 2011, 22:56ik heb vroeger problemen gehad met anti malwarebytes: sommige sites kon ik niet meer bereiken zoals psp-media en serials.ws en nog een hele pak, er kwam dan steeds op dat de pagina niet gevonden werd maar met een andere pc zonder anti malwarebytes lukte het wel.
Toen ik anti malwarebytes verwidjerde kon ik terug op die specifieke sites
ik heb vroeger problemen gehad met anti malwarebytes: sommige sites kon ik niet meer bereiken zoals psp-media en serials.ws en nog een hele pak, er kwam dan steeds op dat de pagina niet gevonden werd maar met een andere pc zonder anti malwarebytes lukte het wel.

Citaat van William op 23 januari 2011, 22:23Zelf gebruik ik de
gratis virusscanner AVG ik vind dat deze zijn werk prima doet, en de nieuwe 2011 gratis versie heeft ook minder systeemeisen dan zijn voorgangers
Zelf gebruik ik de
gratis virusscanner AVG ik vind dat deze zijn werk prima doet, en de nieuwe 2011 gratis versie heeft ook minder systeemeisen dan zijn voorgangers

Citaat van William op 25 januari 2011, 15:43ik heb vroeger problemen gehad met anti malwarebytes: sommige sites kon ik niet meer bereiken zoals psp-media en serials.ws en nog een hele pak, er kwam dan steeds op dat de pagina niet gevonden werd maar met een andere pc zonder anti malwarebytes lukte het wel.
Nooit last van gehad, draai zelf NIS 2011 samen met Anti Malwarebytes sinds een halfjaar (Eerst NIS 2010) en ben er echt zeer tevreden over
ik heb vroeger problemen gehad met anti malwarebytes: sommige sites kon ik niet meer bereiken zoals psp-media en serials.ws en nog een hele pak, er kwam dan steeds op dat de pagina niet gevonden werd maar met een andere pc zonder anti malwarebytes lukte het wel.
Nooit last van gehad, draai zelf NIS 2011 samen met Anti Malwarebytes sinds een halfjaar (Eerst NIS 2010) en ben er echt zeer tevreden over

Citaat van William op 29 maart 2011, 08:56oke mensen ik heb dus net een virus gehad, probleem is opgelost door een topic wat ik gemaakt had. maar ik wil nu mijn laptop beter gaan beveiligen:
(ik heb allemaal gratis programma's)
Anti-virus:
- AVG Anti-Virus Free Edition
FireWall:
- ? ? ? hier weet ik echt niks van dus dan moet ik hier nog iets voor downloaden, iemand sugesties?
Anti-Spyware:
- Anti malware bytes
Security Suite:
ik heb dit nog niet ga ik nu installeren: Comodo Internet Security
weet iemand misschien wat ik moet veranderen of moet toevoegen of verwijderen zeg dat dan even zou heel handig zijn
alvast bedankt voor jullie hulp !
oke mensen ik heb dus net een virus gehad, probleem is opgelost door een topic wat ik gemaakt had. maar ik wil nu mijn laptop beter gaan beveiligen:
(ik heb allemaal gratis programma's)
Anti-virus:
- AVG Anti-Virus Free Edition
FireWall:
- ? ? ? hier weet ik echt niks van dus dan moet ik hier nog iets voor downloaden, iemand sugesties?
Anti-Spyware:
- Anti malware bytes
Security Suite:
ik heb dit nog niet ga ik nu installeren: Comodo Internet Security
weet iemand misschien wat ik moet veranderen of moet toevoegen of verwijderen zeg dat dan even zou heel handig zijn
alvast bedankt voor jullie hulp !
Citaat van Marciej123 op 29 maart 2011, 09:00ik heb maar 2 programmas.
Microsoft security essensials voor gewonen virusscan. (Gratis) werkt als een trein.
En mallware bytes (full versie) altijd aan. (Heb evt wel een licentie code voor je)
Ohja. Ik raad aan om niet te veel programmas te gebruiken (vertraagd je pc + ze zitten elkaar in de weg)
ik heb maar 2 programmas.
Microsoft security essensials voor gewonen virusscan. (Gratis) werkt als een trein.
En mallware bytes (full versie) altijd aan. (Heb evt wel een licentie code voor je)
Ohja. Ik raad aan om niet te veel programmas te gebruiken (vertraagd je pc + ze zitten elkaar in de weg)

Citaat van William op 29 maart 2011, 09:20ik heb maar 2 programmas.
Marciej123 ik ga je advies opvolgen.
ik zal eerst ff wat dingen er af gooien en dan zal ik nog wel wat vragen.
ik heb maar 2 programmas.
Marciej123 ik ga je advies opvolgen.
ik zal eerst ff wat dingen er af gooien en dan zal ik nog wel wat vragen.
You Missed
Rechter legt pirate IPTV-verkoper boete van €30.000 op
downloadfan
- augustus 29, 2025
- 1 views
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 23 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 29 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 41 views