Gratis je PC schoon houden

Citaat van William op 19 september 2008, 15:56Ja hoor
Staat bij de Tweaking Tools:
http://ssupdater.com/modules/Forums/index.php?showtopic=110
Eerst wel ff inloggen anders werkt de link niet.
Ja hoor
Staat bij de Tweaking Tools:
http://ssupdater.com/modules/Forums/index.php?showtopic=110
Eerst wel ff inloggen anders werkt de link niet.

Citaat van William op 15 oktober 2008, 09:44Ik heb een klein probleem , ik krijg de pc van mijn broer ( bevat Norton Anti - Virus ( die overigens op niks trekt) en staat vol met Pop-ups.
Na dat mijn periode bij Norton afloopt ga ik BitDefnder gebruiken, wat volgens velen pakken beter is dan Norton. Maar nu zit ik nog altijd met die pop-up's, kan ik deze eraf gooien met een spyware zonder dat mijn norton anti virus weggaat?
Ik heb een klein probleem , ik krijg de pc van mijn broer ( bevat Norton Anti - Virus ( die overigens op niks trekt) en staat vol met Pop-ups.
Na dat mijn periode bij Norton afloopt ga ik BitDefnder gebruiken, wat volgens velen pakken beter is dan Norton. Maar nu zit ik nog altijd met die pop-up's, kan ik deze eraf gooien met een spyware zonder dat mijn norton anti virus weggaat?

Citaat van William op 15 oktober 2008, 20:16Dan zou ik in plaats van Norton, Kaspersky Internet security gebruiken of GData Internetsecurity.
Dus je wel de spyware van je computer af hebben?, stuur a.u.b een Hijackthis logje hier om te kijken wat het precies is.
Dan zou ik in plaats van Norton, Kaspersky Internet security gebruiken of GData Internetsecurity.
Dus je wel de spyware van je computer af hebben?, stuur a.u.b een Hijackthis logje hier om te kijken wat het precies is.
Citaat van Eagles op 1 november 2008, 02:18persoonlijk vind ik dat de google toolbar ook de meeste rotzooi buiten houdt
en macaffee, ben er geen grote voorstander van maar die werkt wel
persoonlijk vind ik dat de google toolbar ook de meeste rotzooi buiten houdt
en macaffee, ben er geen grote voorstander van maar die werkt wel

Citaat van William op 11 december 2008, 05:53U CCleaner verwijdert zouden kunnen dienen dus als je alles verwijderen en je hebt een hoop rotzooi op uw computer kan waarschijnlijk mogelijk zijn. Want als je nooit verwijder alle stack en vervolgens op de onderdeur waren veel cookies.
U CCleaner verwijdert zouden kunnen dienen dus als je alles verwijderen en je hebt een hoop rotzooi op uw computer kan waarschijnlijk mogelijk zijn. Want als je nooit verwijder alle stack en vervolgens op de onderdeur waren veel cookies.

Citaat van William op 11 december 2008, 16:39U CCleaner verwijdert zouden kunnen dienen dus als je alles verwijderen en je hebt een hoop rotzooi op uw computer kan waarschijnlijk mogelijk zijn. Want als je nooit verwijder alle stack en vervolgens op de onderdeur waren veel cookies.
juist wat bedoel je ??????
U CCleaner verwijdert zouden kunnen dienen dus als je alles verwijderen en je hebt een hoop rotzooi op uw computer kan waarschijnlijk mogelijk zijn. Want als je nooit verwijder alle stack en vervolgens op de onderdeur waren veel cookies.
juist wat bedoel je ??????
You Missed
VMware Workstation: “Insufficient permission to access the file” oplossen
Eater
- augustus 26, 2025
- 9 views
Windows 11-installatie wordt op sommige apparaten langer
Eater
- augustus 26, 2025
- 4 views
Google vereist ontwikkelaarsverificatie om Android-apps te installeren, inclusief sideloading
Eater
- augustus 26, 2025
- 2 views
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 33 views