Gratis je PC schoon houden

Citaat van William op 4 februari 2009, 12:01avant heeft ook een ad blocker, en een flash filter. ik haat FF!
ik vertik het om zijn naam voluit te schrijven >
avant heeft ook een ad blocker, en een flash filter. ik haat FF!
ik vertik het om zijn naam voluit te schrijven >

Citaat van William op 21 februari 2009, 12:50Microsoft update is alleen de producten van Microsoft zelf zoals office, windows xp, vista etc.
Updatestar zorgt ervoor dat al je progrmma's geupdate worden (als je dat wil tenminste).
Dus updatestar update ook bijvoorbeeld je Winrar bijvoorbeeld.
Dat doet Microsoft update dus niet want die is dus alleen voor microsoft producten bedoelt.
Microsoft update is alleen de producten van Microsoft zelf zoals office, windows xp, vista etc.
Updatestar zorgt ervoor dat al je progrmma's geupdate worden (als je dat wil tenminste).
Dus updatestar update ook bijvoorbeeld je Winrar bijvoorbeeld.
Dat doet Microsoft update dus niet want die is dus alleen voor microsoft producten bedoelt.

Citaat van William op 28 februari 2009, 18:00CCleaner: 18.099,4MB verwijderd. WTF! :-[
volgens mij zat je prullenbak aardig vol, anders zou dat nooit kunnen.
CCleaner: 18.099,4MB verwijderd. WTF! :-[
volgens mij zat je prullenbak aardig vol, anders zou dat nooit kunnen.

Citaat van William op 28 februari 2009, 18:16Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
het is ook niet echt nodig om het iedere dag te doen 1 keer per week is al meer dan genoeg
Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
het is ook niet echt nodig om het iedere dag te doen 1 keer per week is al meer dan genoeg
Citaat van Robbert op 28 februari 2009, 18:27Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
Heb aanstaan, dat hij het gelijk doet als ik mijn PC opstart.
Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
Heb aanstaan, dat hij het gelijk doet als ik mijn PC opstart.

Citaat van William op 4 april 2009, 19:02heey is het een probleem als je 2 anti virussen hebt???
want ik heb AVG alleen die kan ik niet updaten op een of andere manier, waarom weet ik ook niet weet iemand dat of moet ik dan fire wall uit zetten??? :sos:
:vis:
:superman: :goodpost: :poke: srry voor al die dingen maar ze zijn LOL
heey is het een probleem als je 2 anti virussen hebt???
want ik heb AVG alleen die kan ik niet updaten op een of andere manier, waarom weet ik ook niet weet iemand dat of moet ik dan fire wall uit zetten??? :sos:
:vis: :superman: :goodpost: :poke: srry voor al die dingen maar ze zijn LOL
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 32 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 22 views