goosevpn torrent p2p servers

Citaat van William op 30 december 2017, 18:27Dat kun je inderdaad proberen. Ook erg raar dat er niet wordt aangegeven welke server P2P ondersteunt. Dit zou wel moeten, als je de beschrijving mag geloven.
Dat kun je inderdaad proberen. Ook erg raar dat er niet wordt aangegeven welke server P2P ondersteunt. Dit zou wel moeten, als je de beschrijving mag geloven.

Citaat van William op 31 december 2017, 06:14Via de app moet dat te zien zijn in het lijstje met servers. Achter de server moet dan een oranje 'P2P' icoontje staan. Maar dat is bij jou niet het geval, begrijp ik?
Via de app moet dat te zien zijn in het lijstje met servers. Achter de server moet dan een oranje 'P2P' icoontje staan. Maar dat is bij jou niet het geval, begrijp ik?
Citaat van predator op 31 december 2017, 12:52ik heb alle serves aan geklikt en het blijkt dat ik nog geen 150kb/s
en zonder goose is boven de 3mb/s
ik heb alle serves aan geklikt en het blijkt dat ik nog geen 150kb/s
en zonder goose is boven de 3mb/s

Citaat van William op 31 december 2017, 13:1532 minuten geleden zei bavaria:bij mij is dat niet,wat moet ik nu doen?
een andere vpn kiezen?
Een andere kennis van maakt sinds een kleine week gebruik van GooseVPN, en ziet ook geen 'P2P' icoontjes staan. Ben voor hem aan het mailen met GooseVPN.
Erg vreemd. Op welk besturingssysteem draait GooseVPN?
32 minuten geleden zei bavaria:bij mij is dat niet,wat moet ik nu doen?
een andere vpn kiezen?
Een andere kennis van maakt sinds een kleine week gebruik van GooseVPN, en ziet ook geen 'P2P' icoontjes staan. Ben voor hem aan het mailen met GooseVPN.
Erg vreemd. Op welk besturingssysteem draait GooseVPN?

Citaat van William op 31 december 2017, 14:321 uur geleden zei bavaria:de besturingssysteem is windows 10
Heb je de server ' Netherlands 10 ' ook al geprobeerd? Dat is een server die P2P ondersteund. De GooseVPN app verwijderen en opnieuw installeren kan ook nooit kwaad.
1 uur geleden zei bavaria:de besturingssysteem is windows 10
Heb je de server ' Netherlands 10 ' ook al geprobeerd? Dat is een server die P2P ondersteund. De GooseVPN app verwijderen en opnieuw installeren kan ook nooit kwaad.
Citaat van predator op 1 januari 2018, 13:05hallo
nog de beste wensen en een goed 2018.
ik heb gedaan wat je heb geschreven om goose opnieuw te installeren maar heeft helaas niet geholpen.
kan wel downloaden maar er wordt niet geupload.
als ik niet upload krijg ik een waarschuwing en daar zit ik niet op te wachten.
wat ik wil vragen is moet ik de vpn ook in mijn router zetten?
hallo
nog de beste wensen en een goed 2018.
ik heb gedaan wat je heb geschreven om goose opnieuw te installeren maar heeft helaas niet geholpen.
kan wel downloaden maar er wordt niet geupload.
als ik niet upload krijg ik een waarschuwing en daar zit ik niet op te wachten.
wat ik wil vragen is moet ik de vpn ook in mijn router zetten?

Citaat van William op 1 januari 2018, 13:46Jij ook de beste wensen.
Vreemd dat het opnieuw installeren er niet voor heeft gezorgd dat de ‘P2P’ icoontjes weer zichtbaar zijn. Ik zou dan ook niet zo snel meer weten wat je nog kan doen, behalve contact met GooseVPN opnemen.
Ze reageren erg snel moet ik zeggen.Het is mogelijk om GooseVPN op diverse routers te installeren. Dat heeft als voordeel dat al je apparaten die verbonden zijn met de router, automatisch gebruik maken van GOOSEVPN,
De app op ieder apparaat installeren is dan niet meer nodig. Van welke router maak je momenteel gebruik?
Jij ook de beste wensen.
Vreemd dat het opnieuw installeren er niet voor heeft gezorgd dat de ‘P2P’ icoontjes weer zichtbaar zijn. Ik zou dan ook niet zo snel meer weten wat je nog kan doen, behalve contact met GooseVPN opnemen.
Ze reageren erg snel moet ik zeggen.
Het is mogelijk om GooseVPN op diverse routers te installeren. Dat heeft als voordeel dat al je apparaten die verbonden zijn met de router, automatisch gebruik maken van GOOSEVPN,
De app op ieder apparaat installeren is dan niet meer nodig. Van welke router maak je momenteel gebruik?
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 21 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 7 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 7 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 24 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 26 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer