Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Wifi / draadloze verbinding is slecht en valt weg

VorigePage 2 of 2
Op 14-8-2017 om 23:24 zei Lexus:

..... Telefoon is een moto G3

Kliko heeft gelijk.... Weer gelijk :P

De moto g3 heeft geen 5ghz chip. Je kunt dus alleen 2.4 GHz verbindingen zien en mee verbinden. :(

4 hours ago, Duken said:

Kliko heeft gelijk.... Weer gelijk :P

De moto g3 heeft geen 5ghz chip. Je kunt dus alleen 2.4 GHz verbindingen zien en mee verbinden. :(

Oh, het stond al in de eerste post wat voor phone het is, Thanks voor de aanvulling iig :)

Ik heb inderdaad een moto g3. In de specificaties staat dat hij alleen 2.4 wifi heeft. Maar de verbinding is nog steeds stabiel op mijn laptop. Het is gelukt om het wifi punt zowel 2.4 en 5 wifi uit te zenden. Ik kan weer verbinden met met telefoon alleen is dan de wifi nog steeds slecht. Hij valt soms weg. Tijd voor een nieuwe telefoon met 5 wifi. ^_^ Ik kan in okt weer mijn abonnement vernieuwen. 

Probleem is dus gevonden. Dank jullie wel allemaal.  Gerelateerde afbeelding

Fijn dat Kliko je heeft kunnen helpen. Misschien heeft je buurman precies hetzelfde probleem.

21 hours ago, Lexus said:

Ik heb inderdaad een moto g3. In de specificaties staat dat hij alleen 2.4 wifi heeft. Maar de verbinding is nog steeds stabiel op mijn laptop. Het is gelukt om het wifi punt zowel 2.4 en 5 wifi uit te zenden. Ik kan weer verbinden met met telefoon alleen is dan de wifi nog steeds slecht. Hij valt soms weg. Tijd voor een nieuwe telefoon met 5 wifi. ^_^ Ik kan in okt weer mijn abonnement vernieuwen. 

Probleem is dus gevonden. Dank jullie wel allemaal.  Gerelateerde afbeelding

Tof dat het gelukt is, die Rikomagic die kan ook 5GHz aan dus hoef je niet met een kabel te kloojen als je die besteld hebt. Dat is een stuk makkelijker denk ik. :)

En idd, geef de tips even door aan je buurman die zal er ook blij mee zijn, mocht het bij hem niet de oplossing zijn kan je hem ook altijd even langs sturen op het forum hier. :D

VorigePage 2 of 2

Loading