Welke VPN met gamen?
Citaat van Rikkert. op 10 augustus 2017, 18:21Hallo,
Al een tijdje op zoek naar een VPN. Maar door de bomen zie ik het bos niet meer.
Waarom VPN? Contant gecontroleerd door van alles en nog wat, wat meer privacy online is altijd fijnNou game ik nogal wel wat (ook online) dus een weinig ping iis ook belangrijk voor mij.
En natuurlijk moet het niet al te veel kosten (als Nederlander).Zijn er hier mensen met ervaringen betreffende VPN's inclusief onder andere gaming?
Hebben mensen tips/aanraders?
Hallo,
Al een tijdje op zoek naar een VPN. Maar door de bomen zie ik het bos niet meer.
Waarom VPN? Contant gecontroleerd door van alles en nog wat, wat meer privacy online is altijd fijn
Nou game ik nogal wel wat (ook online) dus een weinig ping iis ook belangrijk voor mij.
En natuurlijk moet het niet al te veel kosten (als Nederlander).
Zijn er hier mensen met ervaringen betreffende VPN's inclusief onder andere gaming?
Hebben mensen tips/aanraders?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 10 augustus 2017, 18:28Nu wil ik geen reclame maken
maar ik heb die van PIA gebruikt samen met Rainbow Six Siege
Ik had een VPN server in Nederland geselecteerd en de ping was +- 70 / 90. Prima te doen. De dienst kan je 7 dagen proberen.
https://nld.privateinternetaccess.com/
Altijd het proberen waard voor drie euro in de maand.
Nu wil ik geen reclame maken maar ik heb die van PIA gebruikt samen met Rainbow Six Siege
Ik had een VPN server in Nederland geselecteerd en de ping was +- 70 / 90. Prima te doen. De dienst kan je 7 dagen proberen.
https://nld.privateinternetaccess.com/
Altijd het proberen waard voor drie euro in de maand.
Citaat van Meh Meh op 10 augustus 2017, 20:32Ik gebruik HideIPVPN, maar het aantal servers is een beetje beperkt vergeleken met bijvoorbeeld IPvanish.
Beiden zijn geschikt om te gamen, ik heb er nooit problemen mee gehad althans.
Ik gebruik HideIPVPN, maar het aantal servers is een beetje beperkt vergeleken met bijvoorbeeld IPvanish.
Beiden zijn geschikt om te gamen, ik heb er nooit problemen mee gehad althans.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 augustus 2017, 18:24Mullvad komt niet als beste uit de reviews. Waar kwam je doen tegen?
Mullvad komt niet als beste uit de reviews. Waar kwam je doen tegen?
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 18 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 6 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 5 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 21 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 24 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer