Poorten openen op router
Citaat van Demo op 5 juli 2016, 15:26Is het nog nodig om poorten te openen in je router om sneller te downloaden via bittorrent? Ik lees overal dat het nodig is maar bittorrent is bij mij snel genoeg. Wat heb je er dan nog meer aan?
Is het nog nodig om poorten te openen in je router om sneller te downloaden via bittorrent? Ik lees overal dat het nodig is maar bittorrent is bij mij snel genoeg. Wat heb je er dan nog meer aan?
Citaat van reneetje1969 op 5 juli 2016, 15:54Je poort openzetten is voornamelijk bedoeld om verbindbaar te zijn. Downloaden is meestal het probleem niet maar als je op een besloten tracker downloadt wordt er vaak verwacht dat je ook blijft delen. En dat wordt een probleem als je poort dicht zit omdat ontvangers geen verbinding met je krijgen omdat de gesloten poort deze verbinding blokkeert. Maar ook als je aan het downloaden bent zal je niet kunnen downloaden van delers die niet verbindbaar zijn. Ben je zelf wel verbindbaar, dus je poort staat open, zal je uiteindelijk wel verbinding krijgen met niet verbindbare delers.
Je poort openzetten is voornamelijk bedoeld om verbindbaar te zijn. Downloaden is meestal het probleem niet maar als je op een besloten tracker downloadt wordt er vaak verwacht dat je ook blijft delen. En dat wordt een probleem als je poort dicht zit omdat ontvangers geen verbinding met je krijgen omdat de gesloten poort deze verbinding blokkeert. Maar ook als je aan het downloaden bent zal je niet kunnen downloaden van delers die niet verbindbaar zijn. Ben je zelf wel verbindbaar, dus je poort staat open, zal je uiteindelijk wel verbinding krijgen met niet verbindbare delers.
Citaat van Demo op 5 juli 2016, 19:28Ok duidelijk! Ik zit alleen op de bekende Torrents sites dus hou het openen van porten even voor iets in de toekomst.
Dan weet ik genoeg,
heel fijn.
Ok duidelijk! Ik zit alleen op de bekende Torrents sites dus hou het openen van porten even voor iets in de toekomst.
Dan weet ik genoeg, heel fijn.
Citaat van reneetje1969 op 5 juli 2016, 20:17Ok, prima. In ieder geval nog veel downloadplezier
Ok, prima. In ieder geval nog veel downloadplezier
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 18 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 6 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 5 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 21 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 24 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer