Dealextreme - product defect terug sturen
Citaat van marion666 op 13 oktober 2015, 14:45Geen idee of dit onderwerp hier op de juiste plaats staat, ik hoop het...
Ik heb een aromavertuiver gekocht bij dx en nu blijkt dat de adaptor niet past, de pinnen zijn plat en te dicht bij elkaar voor onze stop contacten.
Er is blijkbaar geen mogelijkheid om DX deal extreme te contacteren, the live chat werkt niet en het telefoon nummer voor nederland is niet in gebruik.
Heeft iemand anders het zelfde probleem ooit gehad en zo ja, hoe is dat opgelost? Zijn er losse adaptors in nederland te koop die wel passen of zijn die dingen specifiek voor
zo'n apparaat?
Groet, Marion
Geen idee of dit onderwerp hier op de juiste plaats staat, ik hoop het...
Ik heb een aromavertuiver gekocht bij dx en nu blijkt dat de adaptor niet past, de pinnen zijn plat en te dicht bij elkaar voor onze stop contacten.
Er is blijkbaar geen mogelijkheid om DX deal extreme te contacteren, the live chat werkt niet en het telefoon nummer voor nederland is niet in gebruik.
Heeft iemand anders het zelfde probleem ooit gehad en zo ja, hoe is dat opgelost? Zijn er losse adaptors in nederland te koop die wel passen of zijn die dingen specifiek voor
zo'n apparaat?
Groet, Marion
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 oktober 2015, 17:58Je kan op dealextreme je defecte producten aanmelden. Ik heb bij defecte producten altijd netjes vervangende gehad van dealextreme,
Via deze website: https://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.NewDefective kan je je product aanmelden.
Je kan op dealextreme je defecte producten aanmelden. Ik heb bij defecte producten altijd netjes vervangende gehad van dealextreme,
Via deze website: https://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.NewDefective kan je je product aanmelden.
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 18 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 6 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 5 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 21 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 24 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer