Hoi
Citaat van Viney op 9 augustus 2022, 00:51Hoi allemaal
Ik ben Viney en eerst was ik een gebruiker van spotnet maar kwam wat later tot de ontdekking dat je ook via fora nzb bestanden kon kon vinden. Ik ben ondertussen al lid geweest van verschillende fora, maar 1 voor 1 gingen ze uit de lucht. Net zoals de laatste waar ik lid was namelijk private release, daarvoor zat ik nog op pirates4all. Nu ben ik opnieuw op zoek naar een nieuwe en hopelijk blijft de volgende kandidaat wat langer in de lucht. grtz Viney
Hoi allemaal
Ik ben Viney en eerst was ik een gebruiker van spotnet maar kwam wat later tot de ontdekking dat je ook via fora nzb bestanden kon kon vinden. Ik ben ondertussen al lid geweest van verschillende fora, maar 1 voor 1 gingen ze uit de lucht. Net zoals de laatste waar ik lid was namelijk private release, daarvoor zat ik nog op pirates4all. Nu ben ik opnieuw op zoek naar een nieuwe en hopelijk blijft de volgende kandidaat wat langer in de lucht. grtz Viney
Citaat van Demo op 9 augustus 2022, 01:39Hoi viney,
zie https://libertas.international/
ze zijn net gestart en laten we hopen dat ze nog lang bestaan.
Gr. Gen.
Hoi viney,
Gr. Gen.
Citaat van Diederik op 9 augustus 2022, 07:125 uur geleden zei Genesis:Hoi viney,
Gr. Gen.
Zijn al weer uren offline lol
5 uur geleden zei Genesis:Hoi viney,
Gr. Gen.
Zijn al weer uren offline lol
Citaat van ShadowMaster op 9 augustus 2022, 09:35inderdaad zag het net zijn inderdaad alweer offline.
inderdaad zag het net zijn inderdaad alweer offline.
Citaat van Misterkilobyte op 9 augustus 2022, 09:47yep ook maar weer afwachten zou ik zeggen
yep ook maar weer afwachten zou ik zeggen
Citaat van Hurley op 9 augustus 2022, 09:57🍯🐝 ?
Grapjuh
Er stond tot een paar uur geleden nog onderhoud gemeld, is natuurlijk niet ondenkbaar dat ze tegen problemen aanlopen die ze misschien niet in een ochtendje kunnen oplossen (op een werkdag)
🍯🐝 ?
Grapjuh
Er stond tot een paar uur geleden nog onderhoud gemeld, is natuurlijk niet ondenkbaar dat ze tegen problemen aanlopen die ze misschien niet in een ochtendje kunnen oplossen (op een werkdag)

Citaat van Consult op 9 augustus 2022, 11:22idd @Hurley was sinds gisteravond onbereikbaar (maar wel verbinding) wegens onderhoud, vandaag kan er geen verbinding meer worden gemaakt met de site.... Doet het ergste vermoeden maar laten we maar rustig afwachten (veel meer kunnen we toch niet 😒).
BTW welkom op Duken.nl @Viney 😃
idd @Hurley was sinds gisteravond onbereikbaar (maar wel verbinding) wegens onderhoud, vandaag kan er geen verbinding meer worden gemaakt met de site.... Doet het ergste vermoeden maar laten we maar rustig afwachten (veel meer kunnen we toch niet 😒).
BTW welkom op Duken.nl @Viney 😃
Citaat van Bellabeer op 9 augustus 2022, 12:24Ik probeerde me zojuist ook aan te melden, hopen maar dat ze bezig zijn met onderhoud. Maar is vanaf gisteravond al? Het zou toch niet al na 2 dagen weer uit de lucht zijn? Zou wel jammer zijn.
Ik probeerde me zojuist ook aan te melden, hopen maar dat ze bezig zijn met onderhoud. Maar is vanaf gisteravond al? Het zou toch niet al na 2 dagen weer uit de lucht zijn? Zou wel jammer zijn.
Citaat van Bellabeer op 9 augustus 2022, 13:113 uur geleden zei densam13:het waren 2 fantastische dagen.......
Denk je dat ze alweer offline zijn?
3 uur geleden zei densam13:het waren 2 fantastische dagen.......
Denk je dat ze alweer offline zijn?
You Missed
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 24 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2
Eater
- augustus 27, 2025
- 9 views
Android Auto 15.1 hint dat Gemini toegang kan krijgen tot de locatie van je auto
Eater
- augustus 27, 2025
- 9 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- augustus 27, 2025
- 26 views
12 van de beste tv-shows om in september te bekijken
Eater
- augustus 26, 2025
- 28 views
Apple TV+ politieke thriller The Savant krijgt bloedstollende eerste trailer