Voorstellen
Citaat van Kleurenvrouwtje op 6 augustus 2024, 10:03Goedemiddag, Mijn naam is Kleurenvrouwtje. Ik heb veel hobby's een daarvan is lezen. Vind het ook leuk om dingen te leren op mijn laptop.
Wil je meer weten, vraag maar!
Goedemiddag, Mijn naam is Kleurenvrouwtje. Ik heb veel hobby's een daarvan is lezen. Vind het ook leuk om dingen te leren op mijn laptop.
Wil je meer weten, vraag maar!

Citaat van William op 6 augustus 2024, 10:54Hallo Kleurenvrouwtje, welkom op onze Informatieve Forumsite. Als je dingen op onze site tegenkomt waar jij meer over wil weten kan je in de juiste categorie altijd een vraag stellen waar je ook vast een antwoord op krijgt.
Hallo Kleurenvrouwtje, welkom op onze Informatieve Forumsite. Als je dingen op onze site tegenkomt waar jij meer over wil weten kan je in de juiste categorie altijd een vraag stellen waar je ook vast een antwoord op krijgt.

Citaat van Mafketel op 8 augustus 2024, 18:24Welkom kleurrijke dame.
Veel plezier in deze geweldige communitie.
Er is hier zeker veel te lezen en ook te leren.
Zit je met een vraag aarzel dan niet om die te stellen.
Welkom kleurrijke dame.
Veel plezier in deze geweldige communitie.
Er is hier zeker veel te lezen en ook te leren.
Zit je met een vraag aarzel dan niet om die te stellen.
Citaat van Kleurenvrouwtje op 15 augustus 2024, 11:35Hartelijk bedankt Mafketel en Drifter.
![]()
Hartelijk bedankt Mafketel en Drifter.
Citaat van Kleurenvrouwtje op 26 september 2024, 20:38Dankjewel Billy the Kid. Ben even een tijdje niet geweest i.v.m Vakantie. Ik moet even kijken hoe het hier allemaal werkt. Hoop hier wat te leren.
Groetjes Kleurenvrouwtje
Dankjewel Billy the Kid. Ben even een tijdje niet geweest i.v.m Vakantie. Ik moet even kijken hoe het hier allemaal werkt. Hoop hier wat te leren.
Groetjes Kleurenvrouwtje

Citaat van Eater op 26 september 2024, 21:52Hopenlijk een goede vakantie gehad.
Er is hier veel te vinden, maar je mag altyd vragen.
Komt meestal wel goed dan. 😁
Hopenlijk een goede vakantie gehad.
Er is hier veel te vinden, maar je mag altyd vragen.
Komt meestal wel goed dan. 😁
Citaat van Kleurenvrouwtje op 5 oktober 2024, 17:59Hartelijk bedankt !!
Hartelijk bedankt !!
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 25 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 37 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 44 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2