Voorstellen.

Citaat van Tux op 4 september 2024, 15:03Hallo allemaal, ik ben een 60-jarige serie fanaat, maar mag ook graag een mooie film kijken of gamen op de PC. De grote diversiteit van gegevens hier op dit forum was de belangrijkste reden om me aan te melden. Ik hoop hier mijn horizon verder te verbreden en kan hopelijk ook waar nodig een helpend handje bijsteken met het delen van mijn ervaring, waar andere gebruikers met vragen of problemen zitten. Ik ga me eerst even verdiepen in de vele informatie die hier gedeeld wordt.
Hallo allemaal, ik ben een 60-jarige serie fanaat, maar mag ook graag een mooie film kijken of gamen op de PC. De grote diversiteit van gegevens hier op dit forum was de belangrijkste reden om me aan te melden. Ik hoop hier mijn horizon verder te verbreden en kan hopelijk ook waar nodig een helpend handje bijsteken met het delen van mijn ervaring, waar andere gebruikers met vragen of problemen zitten. Ik ga me eerst even verdiepen in de vele informatie die hier gedeeld wordt.

Citaat van William op 4 september 2024, 15:06Welkom op Duken.nl beste @Tux en zelf vragen stellen is natuurlijk ook een mogelijkheid, naast het proberen anderen te helpen. 😉
Welkom op Duken.nl beste @Tux en zelf vragen stellen is natuurlijk ook een mogelijkheid, naast het proberen anderen te helpen. 😉

You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 18 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 24 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 36 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 43 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2