Even voorstellen.
Citaat van pensionado51 op 13 februari 2022, 00:59Allereerst bedankt voor het toelaten.
Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis.
Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten.
Groet,
Pensionado51
Allereerst bedankt voor het toelaten.
Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis.
Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten.
Groet,
Pensionado51
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 februari 2022, 06:32Een hele goede morgen, van harte welkom!
Hoop dat je hier je vragen kwijt kan en wij helpen graag. Er zitten veel leden die graag meedenken
![]()
fijne zondag!
Een hele goede morgen, van harte welkom!
Hoop dat je hier je vragen kwijt kan en wij helpen graag. Er zitten veel leden die graag meedenken
fijne zondag!
Citaat van Demo op 13 februari 2022, 07:15Welkom op Duken.nl @pensionado51. Niemand vindt een probleem leuk, maar er is vaak wel een oplossing voorhanden.
Welkom op Duken.nl @pensionado51. Niemand vindt een probleem leuk, maar er is vaak wel een oplossing voorhanden.
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 16 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 22 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 33 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 41 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2