hoi
Citaat van Roryfan71 op 22 januari 2022, 11:22hallo,
Ik ben Edmee aka edjuh71.
ik ben hier al vaker wezen kijken en ben nu dan toch eindelijk lid geworden, waarvoor dank voor het accepteren.
groetjessss
hallo,
Ik ben Edmee aka edjuh71.
ik ben hier al vaker wezen kijken en ben nu dan toch eindelijk lid geworden, waarvoor dank voor het accepteren.
groetjessss
Citaat van Demo op 22 januari 2022, 11:39Welkom op Duken.nl Edjuh71.
Ik wil gelijk wel even een advies meegeven, dat je bij het downloaden op verschillende Torrent Community 's met diverse regels te maken krijgt. Voordat je overgaat tot het downloaden van content op wat voor manier dan ook, is het van belang dat je goed bent voorbereid en op de hoogte bent van de Cliënt (Download Software) die je wil gebruiken en of alle instellingen wel correct staan. Waar de meeste downloaders tegen aan lopen is een Firewall die upload tegen houd en dat is nu net 1 van de meest belangrijke onderdelen van het downloaden via Torrents, of je moet alles van een VIP Community (Betaald) downloaden waar geen deel verplichting is. Probeer dus eerst zoveel mogelijk informatie te vinden over wat je wil gaan doen, zodat je niet in no time tegen problemen aanloopt.
Welkom op Duken.nl Edjuh71.
Ik wil gelijk wel even een advies meegeven, dat je bij het downloaden op verschillende Torrent Community 's met diverse regels te maken krijgt. Voordat je overgaat tot het downloaden van content op wat voor manier dan ook, is het van belang dat je goed bent voorbereid en op de hoogte bent van de Cliënt (Download Software) die je wil gebruiken en of alle instellingen wel correct staan. Waar de meeste downloaders tegen aan lopen is een Firewall die upload tegen houd en dat is nu net 1 van de meest belangrijke onderdelen van het downloaden via Torrents, of je moet alles van een VIP Community (Betaald) downloaden waar geen deel verplichting is. Probeer dus eerst zoveel mogelijk informatie te vinden over wat je wil gaan doen, zodat je niet in no time tegen problemen aanloopt.
Citaat van Roryfan71 op 23 januari 2022, 10:0622 uur geleden zei Roryfan71:hallo,
Ik ben Edmee aka roryfan71 (heb mijn naam naar mijn internetnaam veranderd)
groetjessss
22 uur geleden zei Roryfan71:hallo,
Ik ben Edmee aka roryfan71 (heb mijn naam naar mijn internetnaam veranderd)
groetjessss
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 16 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 22 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 33 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 41 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2