nieuw member
Citaat van The_Achouffe op 31 augustus 2021, 16:03hallo,
ik kwam al vaker op deze site zonder geregistreerd te zijn, maar ja dan kan je ook niets vragen of reageren op het forum dus heb ik toch maar besloten mij aan te melden. Prive dingen wil ik niet al te veel melden. Ben ooit eens begonne met usenet via een site die heette bedrockplace of zo, maar die besataat al lang niet meer. Daarna bij verschillende forum geweest zoals pirates for all maar die zijn nu ook gesloten dus ja .... Er is nog altijd spotnet maar daar zijn sommige dingen na een paar dagen al offline gehaald door een notice and take down.
hallo,
ik kwam al vaker op deze site zonder geregistreerd te zijn, maar ja dan kan je ook niets vragen of reageren op het forum dus heb ik toch maar besloten mij aan te melden. Prive dingen wil ik niet al te veel melden. Ben ooit eens begonne met usenet via een site die heette bedrockplace of zo, maar die besataat al lang niet meer. Daarna bij verschillende forum geweest zoals pirates for all maar die zijn nu ook gesloten dus ja .... Er is nog altijd spotnet maar daar zijn sommige dingen na een paar dagen al offline gehaald door een notice and take down.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 31 augustus 2021, 17:30Welkom hier, met je avatar krijg ik al zin in een biertje.
Maar vanavond na 6 maanden weer eens sporten. De zin moet ik nog vinden 🤣
Welkom hier, met je avatar krijg ik al zin in een biertje.
Maar vanavond na 6 maanden weer eens sporten. De zin moet ik nog vinden 🤣
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 20 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 25 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 37 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 44 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2