voorstellen
Citaat van prutske1960 op 6 augustus 2021, 07:57hallo mijn naam is patricia en hou veel van muziek films en series
hallo mijn naam is patricia en hou veel van muziek films en series
Citaat van Demo op 6 augustus 2021, 09:021 uur geleden zei prutske1960:hallo mijn naam is patricia en hou veel van muziek films en series
Hoi Patricia, welkom op Duken.nl, maar ik vermoed dat je denkt dat je hier content kan downloaden gezien jouw reactie bij de recensie van De Grote Sinterklaasfilm. Je kan hier wel je mening geven en vragen stellen aan mede leden als je zelf ergens niet uit kan komen.
1 uur geleden zei prutske1960:hallo mijn naam is patricia en hou veel van muziek films en series
Hoi Patricia, welkom op Duken.nl, maar ik vermoed dat je denkt dat je hier content kan downloaden gezien jouw reactie bij de recensie van De Grote Sinterklaasfilm. Je kan hier wel je mening geven en vragen stellen aan mede leden als je zelf ergens niet uit kan komen.
Citaat van Meh Meh op 6 augustus 2021, 11:05Van harte welkom op deze gezellige website, @prutske1960 😃
Van harte welkom op deze gezellige website, @prutske1960 😃
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 25 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 37 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 44 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2