Yoda heeft geen ondertitels
Citaat van maryleen op 29 januari 2019, 10:45Ik heb gisteren yoda geïnstalleerd , maar krijg geen ondertitels. Bij placenta nochtans wel. Kan je helpen
Ik heb gisteren yoda geïnstalleerd , maar krijg geen ondertitels. Bij placenta nochtans wel. Kan je helpen
Citaat van Demo op 29 januari 2019, 11:0821 minuten geleden zei maryleen:Ik heb gisteren yoda geïnstalleerd , maar krijg geen ondertitels. Bij placenta nochtans wel. Kan je helpen
Hoi maryleen,
Een handleiding om ondertitels in te stellen in Kodi kan je vinden onder Deze link
21 minuten geleden zei maryleen:Ik heb gisteren yoda geïnstalleerd , maar krijg geen ondertitels. Bij placenta nochtans wel. Kan je helpen
Hoi maryleen,
Een handleiding om ondertitels in te stellen in Kodi kan je vinden onder Deze link
Citaat van Demo op 29 januari 2019, 11:3517 minuten geleden zei maryleen:Hoe registreer ik mij op die site subtitels
Registratie doe je op de website van opensubtitles.org onder Deze link en als je dat gedaan hebt kan je in Kodi in de opensubtitles addon je gebruikersnaam en wachtwoord van je opensubtitles account invullen.
Waarom je in de Placenta addon wel ondertiteling had is bij mij niet bekend.
17 minuten geleden zei maryleen:Hoe registreer ik mij op die site subtitels
Registratie doe je op de website van opensubtitles.org onder Deze link en als je dat gedaan hebt kan je in Kodi in de opensubtitles addon je gebruikersnaam en wachtwoord van je opensubtitles account invullen.
Waarom je in de Placenta addon wel ondertiteling had is bij mij niet bekend.
Citaat van Demo op 29 januari 2019, 13:121 uur geleden zei maryleen:Mag dat via iPad ? Of moet dat op tv
Je voegt de gegevens in op de Add-on op het apparaat waar je Kodi op geïnstalleerd hebt, maar je stelt nu zoveel vragen dat ik het idee krijg dat je beter de complete installatie van Kodi nog eens goed kan doorlezen, want in het instelling menu zitten vast de mogelijkheden waar je ook je Audiostream aanpassingen kan vinden.
Er zijn vragen die ik niet kan beantwoorden omdat ik zelf geen gebruik maak van Kodi, maar er is later vandaag vast nog wel een lid die meer op de hoogte is van wat finetuning.
1 uur geleden zei maryleen:Mag dat via iPad ? Of moet dat op tv
Je voegt de gegevens in op de Add-on op het apparaat waar je Kodi op geïnstalleerd hebt, maar je stelt nu zoveel vragen dat ik het idee krijg dat je beter de complete installatie van Kodi nog eens goed kan doorlezen, want in het instelling menu zitten vast de mogelijkheden waar je ook je Audiostream aanpassingen kan vinden.
Er zijn vragen die ik niet kan beantwoorden omdat ik zelf geen gebruik maak van Kodi, maar er is later vandaag vast nog wel een lid die meer op de hoogte is van wat finetuning.