X9 Android box en Kodi account
Citaat van Jopie op 30 december 2017, 15:06Ik heb een X9 V2 android box (ja, van die Filmspeler.nl oplichter) en ik krijg het ding niet meer aan de praat. Een reset naar fabrieksinstellingen is me gelukt. Daarna gaat ie automatisch updaten en er komt een scherm met Films-Series-LiveTV etc. Even daarna word ik gevraagd om een account cq om er een aan te maken. Dit lukt me niet; nadat ik alles heb ingegeven draait een cirkeltje 2 seconden en ik kom niet verder. Ook de Kodi Skin zoals die op internet wordt getoond zie ik niet.
Kan iemand me aan de gang helpen om van het apparaat iets nuttigs te maken?
Groet, Joop
Ik heb een X9 V2 android box (ja, van die Filmspeler.nl oplichter) en ik krijg het ding niet meer aan de praat. Een reset naar fabrieksinstellingen is me gelukt. Daarna gaat ie automatisch updaten en er komt een scherm met Films-Series-LiveTV etc. Even daarna word ik gevraagd om een account cq om er een aan te maken. Dit lukt me niet; nadat ik alles heb ingegeven draait een cirkeltje 2 seconden en ik kom niet verder. Ook de Kodi Skin zoals die op internet wordt getoond zie ik niet.
Kan iemand me aan de gang helpen om van het apparaat iets nuttigs te maken?
Groet, Joop
Citaat van Duken op 30 december 2017, 22:06Heb je zelf rechten op de android tv om software te installeren? Anders zou je kodi kunnen installeren vanuit de android play store en dan de handleiding van ons volgen om deze de mogelijkheid te geven tot het kijken van films.
Heb je zelf rechten op de android tv om software te installeren? Anders zou je kodi kunnen installeren vanuit de android play store en dan de handleiding van ons volgen om deze de mogelijkheid te geven tot het kijken van films.
Citaat van Jopie op 30 december 2017, 23:25Hallo,
Het is geen TV, maar een X9 box. Heb inmiddels opnieuw ge-reset en de X9-addon niet geinstalleerd. Nu kan ik add-ons installeren, maar het blijft een ingewikkelde geschiedenis. Is er een eenvoudige interface op de markt om gewoon youtube filmpjes te kijken en eventueel films en series?
Hallo,
Het is geen TV, maar een X9 box. Heb inmiddels opnieuw ge-reset en de X9-addon niet geinstalleerd. Nu kan ik add-ons installeren, maar het blijft een ingewikkelde geschiedenis. Is er een eenvoudige interface op de markt om gewoon youtube filmpjes te kijken en eventueel films en series?
Citaat van MadMigi op 22 maart 2020, 16:27Op 31-12-2017 om 00:25 zei Jopie:Hallo,
Hoi,
hoe heb je die gereset want zelfs dat lukt niet op de mijne 😕
grt
Op 31-12-2017 om 00:25 zei Jopie:Hallo,
Hoi,
grt
Citaat van Demo op 22 maart 2020, 19:042 uur geleden zei MadMigi:Hoi,
grt
Dit is al een ruim 2 jaar oude topic, maar ik lees op een ander forum wat info uit die zelfde periode van iemand die deze X9 Box heeft aangepast om daar alle ellende van Filmspeler vanaf te krijgen zodat er Kodi op gezet kon worden. Onderstaand de tekst van het bericht waar je misschien wat aan hebt;
Ik heb pas 2 X9 boxjes weer "normaal" gemaakt
het lukte mij met een Infrarood Muis en de Afstandbediening van het boxje.
eerst wipe cache partition
daarna data/factory reset
en daarna apply update from ext
en dan reboot
en dan ben je die ellende van filmspeler kwijt.
2 uur geleden zei MadMigi:Hoi,
grt
Dit is al een ruim 2 jaar oude topic, maar ik lees op een ander forum wat info uit die zelfde periode van iemand die deze X9 Box heeft aangepast om daar alle ellende van Filmspeler vanaf te krijgen zodat er Kodi op gezet kon worden. Onderstaand de tekst van het bericht waar je misschien wat aan hebt;
Ik heb pas 2 X9 boxjes weer "normaal" gemaakt
het lukte mij met een Infrarood Muis en de Afstandbediening van het boxje.
eerst wipe cache partition
daarna data/factory reset
en daarna apply update from ext
en dan reboot
en dan ben je die ellende van filmspeler kwijt.