www.xsnews.nl
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 5 juli 2021, 17:29hallo
heb bij xsnews een download acount aangemaakt voor 6 maanden nu
mijn vraag is is dit een goede provider
hallo
heb bij xsnews een download acount aangemaakt voor 6 maanden nu
mijn vraag is is dit een goede provider
Citaat van William op 5 juli 2021, 17:58Enkele jaren geleden maakte ik ook gebruik van XSNews. Prima payserver vond ik dat. Niets te klagen over de snelheid.
Tegenwoordig gebruik ik Newshosting (4000+ - Backbone: HW Media) en Newsgroupdirect (3500+ - Backbone: UsenetExpress) en Bulknews (block account) - Backbone: Abavia)
Enkele jaren geleden maakte ik ook gebruik van XSNews. Prima payserver vond ik dat. Niets te klagen over de snelheid.
Tegenwoordig gebruik ik Newshosting (4000+ - Backbone: HW Media) en Newsgroupdirect (3500+ - Backbone: UsenetExpress) en Bulknews (block account) - Backbone: Abavia)
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 5 juli 2021, 18:06ok bedankt
heb deze genomen omdat ik eweka.nl beu was en iets anders wou
maar zoals in mijn eerde vragen zit be een bankaart van pnb paribas dus kan nie elke server nemen die ik wil nu bij deze server ging dat wel gewoon weg top
en denk da ik bij deze blijf
ok bedankt
heb deze genomen omdat ik eweka.nl beu was en iets anders wou
maar zoals in mijn eerde vragen zit be een bankaart van pnb paribas dus kan nie elke server nemen die ik wil nu bij deze server ging dat wel gewoon weg top
en denk da ik bij deze blijf
Citaat van William op 5 juli 2021, 18:29Goed om te horen. Hopelijk heb je het abonnement voor een mooie prijs kunnen afsluiten.
Mocht het nu toch niet bevallen en je maakt bijvoorbeeld ook gebruik van Paypal, dan zou je ook naar een andere Payserver kunnen kijken.
Ik ben op een gegeven moment overgestapt naar een andere payserver vanwege de prijs. XsNews was op zich niet duur inclusief een mooie korting. Maar het kon nog goedkoper.
Zeker tijdens dagen als black friday en kerst bijvoorbeeld. Dan willen ze nog wel eens leuke kortingen aanbieden. In veel gevallen ben je dan vaak voor 20-25 euro per jaar (of soms een langere periode) klaar.
Nu heb ik Newshosting voor nog geen 20 euro per jaar.
Goed om te horen. Hopelijk heb je het abonnement voor een mooie prijs kunnen afsluiten.
Mocht het nu toch niet bevallen en je maakt bijvoorbeeld ook gebruik van Paypal, dan zou je ook naar een andere Payserver kunnen kijken.
Ik ben op een gegeven moment overgestapt naar een andere payserver vanwege de prijs. XsNews was op zich niet duur inclusief een mooie korting. Maar het kon nog goedkoper.
Zeker tijdens dagen als black friday en kerst bijvoorbeeld. Dan willen ze nog wel eens leuke kortingen aanbieden. In veel gevallen ben je dan vaak voor 20-25 euro per jaar (of soms een langere periode) klaar.
Nu heb ik Newshosting voor nog geen 20 euro per jaar.
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 11 juli 2021, 06:07thanks mannen en vrouwen
thanks mannen en vrouwen
Citaat van NewBe52 op 20 augustus 2021, 15:28Ik was er lange tijd, ging er weg en toen kwam xsnews met een fraaie (onbeperkte) aanbieding en dat abo gebruik ik nu nog steeds.
Ik was er lange tijd, ging er weg en toen kwam xsnews met een fraaie (onbeperkte) aanbieding en dat abo gebruik ik nu nog steeds.