windows lite 64 bit where to download
Citaat van dutch249 op 24 augustus 2019, 12:32Dag allemaal,
Vandaag een artikel over windows 10 ltie, 64 bit gelezen.
Helaas ben ik niet in staat een site te vinden waar ik deze win 10 kan downloaden.
Kan iemand mij helpen of vertellen of het juist is wat ik denk, n.l. dat men gelukkig een eenvoudigere vorm heeft gevonden voor het te grote windows normaal.
Met groet,
dutch
Dag allemaal,
Vandaag een artikel over windows 10 ltie, 64 bit gelezen.
Helaas ben ik niet in staat een site te vinden waar ik deze win 10 kan downloaden.
Kan iemand mij helpen of vertellen of het juist is wat ik denk, n.l. dat men gelukkig een eenvoudigere vorm heeft gevonden voor het te grote windows normaal.
Met groet,
dutch
Citaat van Duken op 24 augustus 2019, 17:01Windows 10 lite ? Waar heb je hierover gelezen? Ik ken het niet, maar zoeken lukt vast wel
Windows 10 lite ? Waar heb je hierover gelezen? Ik ken het niet, maar zoeken lukt vast wel
Citaat van Zorro op 24 augustus 2019, 19:43Hi Dutch
Heb je al eens gekeken bij https://spikesplace.live daar staan meestal dit soort programmas wel
Veel succes
Hi Dutch
Heb je al eens gekeken bij https://spikesplace.live daar staan meestal dit soort programmas wel
Veel succes
Citaat van Demo op 25 augustus 2019, 06:3213 uur geleden zei Duken:Windows 10 lite ? Waar heb je hierover gelezen?
Microsoft is al een tijd bezig om een lichtgewicht Windows versie te ontwikkelen (lees Computerworld artikel) die een tegenhanger moet worden van Chrome. De techneuten hadden verwacht dat Microsoft in Mei 2019 de versie zou gaan presenteren op het Microsoft Build 2019 event in Washington, maar dat is niet gebeurt en de kenners verwachten nu dat deze Lite versie niet eerder dan in 2020 wordt uitgebracht. (lees artikel TechRadar)
13 uur geleden zei Duken:Windows 10 lite ? Waar heb je hierover gelezen?
Microsoft is al een tijd bezig om een lichtgewicht Windows versie te ontwikkelen (lees Computerworld artikel) die een tegenhanger moet worden van Chrome. De techneuten hadden verwacht dat Microsoft in Mei 2019 de versie zou gaan presenteren op het Microsoft Build 2019 event in Washington, maar dat is niet gebeurt en de kenners verwachten nu dat deze Lite versie niet eerder dan in 2020 wordt uitgebracht. (lees artikel TechRadar)
Citaat van Duken op 25 augustus 2019, 06:5623 minuten geleden zei Guardian:Microsoft is al een tijd bezig om een lichtgewicht Windows versie te ontwikkelen (lees Computerworld artikel) die een tegenhanger moet worden van Chrome. De techneuten hadden verwacht dat Microsoft in Mei 2019 de versie zou gaan presenteren op het Microsoft Build 2019 event in Washington, maar dat is niet gebeurt en de kenners verwachten nu dat deze Lite versie niet eerder dan in 2020 wordt uitgebracht. (lees artikel TechRadar)
Aaaa bedankt voor de bijdrage.
Dan zullen we nog even moeten afwachten tot hij beschikbaar is.
23 minuten geleden zei Guardian:Microsoft is al een tijd bezig om een lichtgewicht Windows versie te ontwikkelen (lees Computerworld artikel) die een tegenhanger moet worden van Chrome. De techneuten hadden verwacht dat Microsoft in Mei 2019 de versie zou gaan presenteren op het Microsoft Build 2019 event in Washington, maar dat is niet gebeurt en de kenners verwachten nu dat deze Lite versie niet eerder dan in 2020 wordt uitgebracht. (lees artikel TechRadar)
Aaaa bedankt voor de bijdrage. Dan zullen we nog even moeten afwachten tot hij beschikbaar is.