windows 10 vervangen door android
Citaat van FBI op 10 augustus 2019, 12:02weet toevallig iemand hoe je een Windows 10 besturingssysteem op een smartphone vervangt door een android besturing?
ik heb 2 Windows telefoons welke na eind 2019 helaas waardeloos blijken te zijn, de telefoons zijn gewoon goed maar totaal geen ondersteuning straks voor te krijgen en apps stoppen met werken
weet toevallig iemand hoe je een Windows 10 besturingssysteem op een smartphone vervangt door een android besturing?
ik heb 2 Windows telefoons welke na eind 2019 helaas waardeloos blijken te zijn, de telefoons zijn gewoon goed maar totaal geen ondersteuning straks voor te krijgen en apps stoppen met werken
Citaat van Duken op 10 augustus 2019, 14:26Welke type telefoons heb je precies? Volgens mij kan het niet zomaar maar ik kan even voor je neuzen of je het Windows OS kan vervangen voor Android.
Welke type telefoons heb je precies? Volgens mij kan het niet zomaar maar ik kan even voor je neuzen of je het Windows OS kan vervangen voor Android.
Citaat van Demo op 10 augustus 2019, 15:373 uur geleden zei FBI:weet toevallig iemand hoe je een Windows 10 besturingssysteem op een smartphone vervangt door een android besturing?
Er zijn wat mogelijkheden door een App te installeren waar een volledige Android besturing in verwerkt zit. Bekijk even het YouTube filmpje met uitleg
3 uur geleden zei FBI:weet toevallig iemand hoe je een Windows 10 besturingssysteem op een smartphone vervangt door een android besturing?
Er zijn wat mogelijkheden door een App te installeren waar een volledige Android besturing in verwerkt zit. Bekijk even het YouTube filmpje met uitleg