Wil, Nederlandstalige film
Citaat van houtworm972 op 4 januari 2024, 14:31Kan ik deze film aanvragen op spotnet ?
Kan ik deze film aanvragen op spotnet ?
Citaat van William op 4 januari 2024, 15:46Voorzover bij ons bekend is mogen er op Spotnet geen verzoekjes geplaatst worden en als deze Belgisch, Nederlands, Poolse Film-productie nog niet in het illegale (usenet) circuit verschenen is heeft een verzoekje daartoe ook helemaal geen nut. Naar alle waarschijnlijkheid is het dan tot op dit moment nog niemand gelukt daar een kopie van te maken.
Uiteraard kunnen wij u adviseren om deze film te gaan bekijken in een bioscoop of online via een streamingdienst.
Voorzover bij ons bekend is mogen er op Spotnet geen verzoekjes geplaatst worden en als deze Belgisch, Nederlands, Poolse Film-productie nog niet in het illegale (usenet) circuit verschenen is heeft een verzoekje daartoe ook helemaal geen nut. Naar alle waarschijnlijkheid is het dan tot op dit moment nog niemand gelukt daar een kopie van te maken.
Uiteraard kunnen wij u adviseren om deze film te gaan bekijken in een bioscoop of online via een streamingdienst.
Citaat van houtworm972 op 4 januari 2024, 18:17Bedankt voor deze info
Bedankt voor deze info
Citaat van William op 4 januari 2024, 21:231 uur geleden zei movies1:over welke film gaat het als ik vragen mag
Vragen staat helemaal vrij @movies1en de omschrijving is te lezen onder deze link.
1 uur geleden zei movies1:over welke film gaat het als ik vragen mag
Vragen staat helemaal vrij @movies1en de omschrijving is te lezen onder deze link.
Citaat van Demo op 5 januari 2024, 11:48Staat al sinds 9 november 2023 met vlaams audio op een torrentsite die ik hier denk ik niet mag benoemen.
Staat al sinds 9 november 2023 met vlaams audio op een torrentsite die ik hier denk ik niet mag benoemen.
Citaat van William op 5 januari 2024, 16:4816 minuten geleden zei movies1:Mischien kan je het torrent bestand naar hel doorsturen
Zo dat hij die kan downoaden
Helaas moet ik hier even ingrijpen, want dit is namelijk niet toegestaan op Duken.nl @movies1.
Het delen van bestanden naar ilegale content is niet toegestaan op Duken.nl en bovendien was de oorspronkelijke vraag of er een verzoekje gedaan kon worden op Spotnet (NZB/Usenet dus)
16 minuten geleden zei movies1:Mischien kan je het torrent bestand naar hel doorsturen
Zo dat hij die kan downoaden
Helaas moet ik hier even ingrijpen, want dit is namelijk niet toegestaan op Duken.nl @movies1.
Het delen van bestanden naar ilegale content is niet toegestaan op Duken.nl en bovendien was de oorspronkelijke vraag of er een verzoekje gedaan kon worden op Spotnet (NZB/Usenet dus)
Citaat van William op 5 januari 2024, 18:36Ik zal snel een topic maken, ik ben benieuwd hoe jullie het graag zouden willen zien, maar het moet uiteraard binnen de kaders van de wet blijven. We zullen proberen het zo in te richten dat iedereen zijn punt kan maken, maar modereren blijft lastig. hoop dat daar ook begrip voor is.
Ik zal snel een topic maken, ik ben benieuwd hoe jullie het graag zouden willen zien, maar het moet uiteraard binnen de kaders van de wet blijven. We zullen proberen het zo in te richten dat iedereen zijn punt kan maken, maar modereren blijft lastig. hoop dat daar ook begrip voor is.
Citaat van smurf038 op 9 januari 2024, 15:58Op 5-1-2024 om 19:23 zei Borsthaar:duken is er niet beter op geworden. onvriendelijk en onpersoonlijk,
Ik lees nergens dat jij het beter laat zien🥵
Op 5-1-2024 om 19:23 zei Borsthaar:duken is er niet beter op geworden. onvriendelijk en onpersoonlijk,
Ik lees nergens dat jij het beter laat zien🥵
Citaat van Demo op 9 januari 2024, 21:545 uur geleden zei smurf038:Ik lees nergens dat jij het beter laat zien🥵
Ik heb ook gevraagd of mijn account hier verwijderd kan worden, maar doen ze niet.
5 uur geleden zei smurf038:Ik lees nergens dat jij het beter laat zien🥵
Ik heb ook gevraagd of mijn account hier verwijderd kan worden, maar doen ze niet.