wie heeft een goed alternatief voor enzetbee.com
Citaat van ShadowMaster op 12 januari 2018, 08:53Hallo users
wie weet een goed alternatief voor enzetbee.com
Ik heb helaas doordat mijn zusje overal op heeft lopen bedanken een ip ban gekregen.
Tot dusver helaas niet terug gedraaid.Ik hield daar altijd de nieuwste ebooks weg voor mezelf, want ik hou van lezen.
Iemand idee waar ik nu de nieuwste ebooks vooral weg kan halen ?
Gr ShadowMaster
Hallo users
wie weet een goed alternatief voor enzetbee.com
Ik heb helaas doordat mijn zusje overal op heeft lopen bedanken een ip ban gekregen.
Tot dusver helaas niet terug gedraaid.
Ik hield daar altijd de nieuwste ebooks weg voor mezelf, want ik hou van lezen.
Iemand idee waar ik nu de nieuwste ebooks vooral weg kan halen ?
Gr ShadowMaster
Citaat van William op 12 januari 2018, 15:30Wat voor content zoek je? Een alternatief is place2home.org dat is ook een goed nzb forum. Maar waarschijnlijk wist je dat al
Wat voor content zoek je? Een alternatief is place2home.org dat is ook een goed nzb forum. Maar waarschijnlijk wist je dat al
Citaat van ShadowMaster op 12 januari 2018, 16:02ja die ken ik al , maar heeft niet echt de nieuwste ebooks eigenlijk, het maakt niet uit of het nzb of torrent is eigenlijk als ze maar de nieuwste ebooks hebben snel
![]()
ja die ken ik al , maar heeft niet echt de nieuwste ebooks eigenlijk, het maakt niet uit of het nzb of torrent is eigenlijk als ze maar de nieuwste ebooks hebben snel
Citaat van Vreemdeling op 13 januari 2018, 01:34Een IP ban omdat er overal op gereageerd wordt ????
Denk dat er een limiet op is gezet vwb reageren nu (max 15 maal ofzo) maar een Ban?? vaag
stuur ff je gegevens van daar, misschien kan ik iets betekenen.
gr Vr
Een IP ban omdat er overal op gereageerd wordt ????
Denk dat er een limiet op is gezet vwb reageren nu (max 15 maal ofzo) maar een Ban?? vaag
gr Vr
Citaat van ShadowMaster op 13 januari 2018, 11:5610 uur geleden zei Vreemdeling:Een IP ban omdat er overal op gereageerd wordt ????
gr Vr
ik heb je inmiddels een privé bericht gestuurd
10 uur geleden zei Vreemdeling:Een IP ban omdat er overal op gereageerd wordt ????
gr Vr
ik heb je inmiddels een privé bericht gestuurd
Citaat van Pietjepuk op 17 februari 2018, 15:18On 12-1-2018 at 4:30 PM, Draakie said:Wat voor content zoek je? Een alternatief is place2home.org dat is ook een goed nzb forum. Maar waarschijnlijk wist je dat al
Ziet er naar uit dat ze geen nieuwe leden willen.
On 12-1-2018 at 4:30 PM, Draakie said:Wat voor content zoek je? Een alternatief is place2home.org dat is ook een goed nzb forum. Maar waarschijnlijk wist je dat al
Ziet er naar uit dat ze geen nieuwe leden willen.
Citaat van Pietjepuk op 17 februari 2018, 15:18On 23-1-2018 at 3:56 PM, Tanja1970 said:Heb je deze al?
Dat ziet er net zouit als mijn spotnet. Zelfde makers misschien?
On 23-1-2018 at 3:56 PM, Tanja1970 said:Heb je deze al?
Dat ziet er net zouit als mijn spotnet. Zelfde makers misschien?
Citaat van Duken op 18 februari 2018, 07:19Dat klopt Pietje Puk. De content is hetzelfde. Alles wat in Spotnet staat vind je ook op nzbserver. Nzbserver gebruikt de software van Spotweb. Een soort zusje van Spotnet.
Dat klopt Pietje Puk. De content is hetzelfde. Alles wat in Spotnet staat vind je ook op nzbserver. Nzbserver gebruikt de software van Spotweb. Een soort zusje van Spotnet.