welke torrents zijn het beste
Citaat van Demo op 23 februari 2022, 16:46geacht forum,
graag zou ik willen weten welke torrents sites je het beste kan gebruiken ?
vroeger had je de pirate bay, maar die kan je nu nog gebruiken onder piratepiratebay.com
maar heb ik geprobeerd, maar dan geef die aan dat je een vpn moet hebben, maaar ik heb zelf al een vpn .
heel vreemd .
groet Herman
geacht forum,
graag zou ik willen weten welke torrents sites je het beste kan gebruiken ?
vroeger had je de pirate bay, maar die kan je nu nog gebruiken onder piratepiratebay.com
maar heb ik geprobeerd, maar dan geef die aan dat je een vpn moet hebben, maaar ik heb zelf al een vpn .
heel vreemd .
groet Herman
Citaat van fafke op 23 februari 2022, 17:56Volgens mij is dat een valse website die jij gebruikt en willen ze u een vpn account aansmeren.
Hier ziet the piratebay er al een stuk beter uit 😉
Volgens mij is dat een valse website die jij gebruikt en willen ze u een vpn account aansmeren.
Hier ziet the piratebay er al een stuk beter uit 😉
Citaat van Demo op 23 februari 2022, 18:54heb ik aangeklikt maar krijg je ook reclame.
is denk ook een nepsite, want die smeren je ook een vpn aan.
heb ik aangeklikt maar krijg je ook reclame.
Citaat van Demo op 23 februari 2022, 20:582 uur geleden zei Herman60:heb ik aangeklikt maar krijg je ook reclame.
Deze Piratebay mirrorsites hebben helemaal niets te maken met nepsites, want het is gewoon een kwestie van (VPN) reclame even wegklikken en je kan gewoon torrents zoeken en downloaden.
2 uur geleden zei Herman60:heb ik aangeklikt maar krijg je ook reclame.
Deze Piratebay mirrorsites hebben helemaal niets te maken met nepsites, want het is gewoon een kwestie van (VPN) reclame even wegklikken en je kan gewoon torrents zoeken en downloaden.
Citaat van poeloe666 op 23 februari 2022, 21:44Heb hier nog enkele goeie sites voor je:
https://www.muziekfabriek.org/
M.v.g. Poeloe666
Heb hier nog enkele goeie sites voor je:
https://www.muziekfabriek.org/
M.v.g. Poeloe666
Citaat van Morgenstondje op 14 september 2022, 08:29Hallo,
Ik wilde mij graag registreren op dutch-pirate.org, maar krijg bericht dat er al een account is met IP, en als ik dan zeg wachtwoord opvragen is mijn emailadres niet gevonden in database (wat ook klopt, want ik heb me hier nog nooit eerder aangemeld). 🤷♀️
Heb de site vandaag pas ontdekt, maar kan hier dus niets mee, helaas... 😔
Is er iemand met wie ik evt alsnog in contact kan komen om dit op te lossen?
Mvg,
Morgenstondje
Hallo,
Ik wilde mij graag registreren op dutch-pirate.org, maar krijg bericht dat er al een account is met IP, en als ik dan zeg wachtwoord opvragen is mijn emailadres niet gevonden in database (wat ook klopt, want ik heb me hier nog nooit eerder aangemeld). 🤷♀️
Heb de site vandaag pas ontdekt, maar kan hier dus niets mee, helaas... 😔
Is er iemand met wie ik evt alsnog in contact kan komen om dit op te lossen?
Mvg,
Morgenstondje