vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Waar kan ik volledige luisterboeken downloaden

Goedemorgen, ik wil graag luisterboeken gaan downloaden. Deze wil ik dan via mijn telefoon afspelen zodat ik de verhalen altijd kan meenemen. 

Weten jullie waar ik luisterboeken kan downloaden? Ik zoek ze bijvoorbeeld van Harry Potter en Nederlandstalig. Zijn er ook erotische luisterboeken... :wub:

Hoi, ik raad je aan om je in te schrijven op Place2Home.net
Daar hebben ze veel Nederlandse luisterboeken. De admin spot ze zelf ook zag ik net. 

Dank je! Ik ga daar kijken of ze luisterboeken hebben. 

Eerst maar inschrijven. :)

Ja, helaas kan het soms een dagje of wat duren voordat je de website echt op kan. Ze zijn erg streng met de toelating van nieuwe leden en controleren van alles.
Maar, als je toegang hebt, kan je eindeloos luisterboeken downloaden. Ze hebben een erg groot aanbod.

Vergeet je vpn niet uit te zetten bij het registreren. Daar zijn ze ook niet zo happig op. Na dat je account actief is kan je vpn weer aan :D

Dat bedoelde ik met "Ze zijn erg streng met de toelating".
Geen VPN, proxy of IP van een telecom provider, je mag dus niet registeren met je smartphone.

Mede daarom vraag ik mij wel eens af of de website is overgenomen door Brein, als honeypot. Erg ver gezocht maar het zou kunnen. 

Ik ben ook op zoek naar de beste site waar ik complete audioboeken kan downloaden. Nog steeds niet de beste site gevonden