Waar is Den Spike actief?
Citaat van Duken op 12 maart 2021, 06:01Het staat mij bij dat den spike niet meer actief is en gestopt is met het delen van content. Tenminste dat had ergens hier gelezen. Er was allemaal gedoe met spikesplace.
Maar dat weet @Den Spike beter
Het staat mij bij dat den spike niet meer actief is en gestopt is met het delen van content. Tenminste dat had ergens hier gelezen. Er was allemaal gedoe met spikesplace.
Maar dat weet @Den Spike beter
Citaat van Demo op 15 april 2021, 08:466 uur geleden zei Tropex21:Wie is het?
Den Spike heeft hier op Duken.nl ook een account wat je kan zien als je even op het volgende linkje klikt; https://www.duken.nl/forums/profile/88644-den-spike/ Je kan ook zien dat zijn laatste bezoek hier is geweest op 20 Maart 2020. Verder zie je nergens nog nieuw materiaal van hem op de verschillende NZB Community 's, maar er is meer dan voldoende Unattended materiaal beschikbaar van posters/makers die elkaar het bewerken van de software leren.
6 uur geleden zei Tropex21:Wie is het?
Den Spike heeft hier op Duken.nl ook een account wat je kan zien als je even op het volgende linkje klikt; https://www.duken.nl/forums/profile/88644-den-spike/ Je kan ook zien dat zijn laatste bezoek hier is geweest op 20 Maart 2020. Verder zie je nergens nog nieuw materiaal van hem op de verschillende NZB Community 's, maar er is meer dan voldoende Unattended materiaal beschikbaar van posters/makers die elkaar het bewerken van de software leren.
Citaat van Jaccus op 9 april 2022, 13:52Den Spike zonet (9-4-22) gesignaleerd in een chat op 'n NZB site.
Hopelijk keert deze "unattended guru " weer terug met zijn kwaliteits bijdragen.
Den Spike zonet (9-4-22) gesignaleerd in een chat op 'n NZB site.
Hopelijk keert deze "unattended guru " weer terug met zijn kwaliteits bijdragen.
Citaat van Demo op 9 april 2022, 14:3033 minuten geleden zei Jaccus:Den Spike zonet (9-4-22) gesignaleerd in een chat op 'n NZB site.
Je mag je hoop altijd uitspreken, maar het is wel heel erg Glazenbol kijken om dan ook maar direct te suggereren dat Den Spike misschien ook weer actief gaat worden als Poster beste @Jaccus
33 minuten geleden zei Jaccus:Den Spike zonet (9-4-22) gesignaleerd in een chat op 'n NZB site.
Je mag je hoop altijd uitspreken, maar het is wel heel erg Glazenbol kijken om dan ook maar direct te suggereren dat Den Spike misschien ook weer actief gaat worden als Poster beste @Jaccus
Citaat van Jaccus op 9 april 2022, 14:424 minutes ago, Skeletor said:Je mag je hoop altijd uitspreken, maar het is wel heel erg Glazenbol kijken om dan ook maar direct te suggereren dat Den Spike misschien ook weer actief gaat worden als Poster beste @Jaccus
Met "hopelijk" spreek ik een hoop uit. Inderdaad.
Verder suggereer ik niets. Vermeld alleen dat Den Spike in een chat op een NZB site is verschenen ( en terloops van een admin een uitnodiging heeft gehad).
Dus dat schaar ik dan maar onder een tamelijk tendentieuze interpretatie van jou, mijn waarde @Skeletor
4 minutes ago, Skeletor said:Je mag je hoop altijd uitspreken, maar het is wel heel erg Glazenbol kijken om dan ook maar direct te suggereren dat Den Spike misschien ook weer actief gaat worden als Poster beste @Jaccus
Met "hopelijk" spreek ik een hoop uit. Inderdaad.
Verder suggereer ik niets. Vermeld alleen dat Den Spike in een chat op een NZB site is verschenen ( en terloops van een admin een uitnodiging heeft gehad).
Dus dat schaar ik dan maar onder een tamelijk tendentieuze interpretatie van jou, mijn waarde @Skeletor