vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Vreemd kastje achter een kast

Page 1 of 2Volgende

Hallo,Vanmiddag was ik op een plek waar ik regelmatig gebruik maak van het open WiFi netwerk.
Ik zag dat er achter een kantoormeubel een vreemd kastje stond. Ik heb het net opgezocht maar snap er nog geen snars van.
Wat is een wisensys WS-BU gprs -i ? Zelfs de website is voor mij niet helemaal te begrijpen. :ike:

Het kastje ziet er zo uit: 
  Station-de-base-Wisensys.jpg

Je wordt gehacked!!

Nee ff zonder grappen en grollen. 

Wat ik begrijp van de website houd het je dataverkeer in de gaten. Wat dat inhoudt geen idee.
Vind het nogal een vaag kastje, vooral omdat er zo weinig info over te vinden is.

Ja, ik snap er ook niet veel van...
Zou dit kastje meekijken naar het verkeer op het open WiFi netwerk?

Zou best kunnen.
Als je in het bezit bent van een VPN, zet die aan. Als het goed is maakt dat het meekijken een stukje lastiger :) 

Ik heb een VPN, 2 verschillende providers, maar vandaag loggen ze in, waarna ze binnen 10 seconden automatisch uitloggen. :ermm:

Na 10 seconden uitloggen klopt niet helemaal. Settings wel goed?
Heb daar voor de rest niet veel verstand van. Gebruik op mijn telefoon OPENVPN client met een config die ik heb gedownload van mijn VPN, makkelijker kon het niet :P (apart van een eigen app)

Ik heb net een tweede kastje gevonden, op 5 meter afstand van de andere. 
Bij mij is er niet veel te zien maar ik vraag mij af waar die dingen voor zijn.

Waaaaaa wat een leuk topic :) ik wil het ook weten. Zit nu op de fiets dus vanavond even voor je neuzen. 

Het ziet eruit als een data mobiliteit boxje. Dus data van seriel naar utp of iets dergelijks. 

interessant onderwerp lees ook graag even mee :D 

53 minuten geleden zei Duken:

Waaaaaa wat een leuk topic :) ik wil het ook weten. Zit nu op de fiets dus vanavond even voor je neuzen. 

Het ziet eruit als een data mobiliteit boxje. Dus data van seriel naar utp of iets dergelijks. 

Dat is wat ik erover kan vinden. Als je er meer over weet hoor ik het graag. :D

Page 1 of 2Volgende